حجت الاسلام احد آزادیخواه افزود: پس از خروج یکطرفه و غیر قانونی آمریکا از برجام اروپایی‌ها امروز و فردا کردند و یک سال وقت تلف کردند و کاری نیز انجام ندادند.
کد خبر: ۷۴۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 16 May 2019
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سکوت در برابر «برجام نافرجام و توخالی» معنا نداشت گفت: عقلانیت اجازه نمی‌دهد کشور را معطل اروپا کنیم.

به گزارش فارس، حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه مصوبه شورای امنیت ملی و تعیین ضرب‌العجل برای اروپا درباره برجام راه را برای تقویت بنیه مقاومتی هموار می‌کند اظهار کرد: سکوت ما در برابر «برجام نافرجام و توخالی» معنا نداشت، اما با این وجود یک سال تحمل کردیم.

وی افزود: پس از خروج یکطرفه و غیر قانونی آمریکا از برجام اروپایی‌ها امروز و فردا کردند و یک سال وقت تلف کردند و کاری نیز انجام ندادند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عقلانیت دیگر اجازه نمی‌دهد که کشور را در انتظار اروپا نگاه داریم، زیرا فرصت‌ها از بین می‌رود تصریح کرد: اقدام شورای امنیت ملی بسیار ارزشمند است و با قوت باید ادامه یابد.

وی با بیان اینکه اگر اروپا به این مصوبه توجهی نکرد باید به سمت تقویت بنیه مقاومتی خود برویم گفت: اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مصوبه شورای امنیت ملی موافق هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار