علی رحمانی‌فر با بیان اینکه کارخانه قند هگمتان همدان برای تبدیل ۲۰ هزار تن شکر سفید و توزیع در کشور با ما قرارداد منعقد کرده است گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص تامین شکر در استان و کشور وجود ندارد و مردم نگران نباشند.
کد خبر: ۷۴۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 13 May 2019
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان با بیان اینکه برنج و شکر کافی در قالب طرح «ضیافت» در استان همدان توزیع شده است گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص تامین شکر و برنج در استان وجود ندارد، مردم نگران نباشند.

به گزارش فارس، رحمانی‌فر با اشاره به توزیع کالا‌های اساسی در بازار همدان اظهار کرد: برنج و شکر کافی در قالب طرح «ضیافت» در استان همدان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کارخانه قند هگمتان همدان برای تبدیل ۲۰ هزار تن شکر سفید و توزیع در کشور با ما قرارداد منعقد کرده است گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص تامین شکر در استان و کشور وجود ندارد و مردم نگران نباشند.

 مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان در پاسخ به اینکه ابتدای ماه رمضان مردم در فروشگاه‌ها صف کشیدند، زیرا شنیده بودند شکر کمیاب خواهد شد افزود: شکر قبل از سال ۹۸ توسط دولت تامین شد، اما مردم تصور می‌کردند با کمبود شکر در کشور مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه هیچ کمبود شکری در بازار وجود ندارد و به وفور از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم برای مصارف خانگی و هم برای اصناف و بخش صنعت شکر توزیع می‌شود.

رحمانی‌فر با اشاره به اینکه قیمت شکر برای مصارف خانوار ۳ هزار تومان و برای مصارف صنف و صنعت ۳ هزار و ۴۰۰ تومان است گفت: انبار‌های دولت مملو از کالاست و هیچ کمبودی از لحاظ کالا‌های اساسی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه روغن خام در کارخانجات به اندازه کافی وجود دارد افزود: قبل از ایام نوروز ۴ هزار تن انواع برنج تایلندی شامل برنج تایلندی (رده ب) و (هومالی) در استان توزیع شد.

 مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز ۶۵۲ تن توزیع برنج هندی با قیمت مصرف ۷ هزار و ۴۰۰ تومان در طرح «ضیافت» سهمیه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار