مدیر مخابرات منطقه همدان با اشاره به مشکلات وموانع فرارو و بر شمردن چالش‌های موجودگفت: مخابرات منطقه همدان برای تحول اساسی در زیرساختهای مخابراتی نهاوند عزم خود را جزم کرده است و متاسفانه زیرساخت‌های مخابرات در نهاوند قدیمی و فرسوده شده و کارایی لازم را ندارند.
کد خبر: ۷۴۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰ 11 May 2019
مدیر مخابرات منطقه همدان به همراه جمعی ازهمکاران خود برای پیگیری مشکلات و رفع آنها درحوزه مخابرات به شهرستان نهاوندسفرکرد و ضمن دیدار با دکتر بهرام نیا، نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گزارشی ازعملکرد مخابرات درچندماه گذشته و برنامه‌های سال ۹۸ این مجموعه راارائه کرد. 

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی مخابرات منطقه همدان، مهندس محمدعلی گرزین ضمن بیان مشکلات وموانع فرارو و بر شمردن چالش‌های موجود، بر عزم مخابرات منطقه همدان برای تحول اساسی در زیرساختهای مخابراتی نهاوندتاکیدکرد و افزود: متاسفانه زیرساخت‌های مخابرات در نهاوند قدیمی و فرسوده شده وکارایی لازم را ندارند.

وی نوسازی و توسعه شبکه کابل هوایی و زمینی و توسعه شبکه فیبرنوری را نیازاساسی مخابرات نهاوند دانست و  همچنین بر لزوم تعویض سوییچ‌های Pcm واستفاده ازسویچ‌های به روز، جهت توسعه خدمات اینترنت و ADSL تاکیدکردند.

وی با اشاره به اینکه درتوسعه و تجهیز زیرساخت‌های مخابراتی نباید فقط امروز را دید و باید برای سال‌های آینده نیز برنامه ریزی کرد، تاکیدکرد: با همه تلاشی که درسال‌های قبل صورت گرفته، متاسفانه توسعه مقطعی بوده و نیاز آینده پیش بینی نشده است.

ایشان قول مساعد دادندکه تمام سعی وتلاش مجموعه مخابرات استان همدان را مصروف خواهندکرد تا مخابرات نهاوندبه جایی که شایسته شهرکهن نهاوند است برسد.

دراین دیدار دکتربهرام نیا نیزبا تاکید برتلاش‌های صادقانه مخابرات منطقه همدان بر رفع مشکلات تاکید وقول هرگونه مساعدت وحمایت را جهت جامه عمل پوشاندن به توسعه مخابرات نهاوندرا دادند.

وی ضمن برشمردن مشکلاتی ازقبیل انتن دهی ونبود بسترمناسب برای استفاده عموم ازاینترنت، ابرازامیدواری کردندکه این مشکلات به زودی حل شده ومخابرات نهاوندبه جایگاه واقعی خودبرسد.


مخابرات در راستای توسعه مسئولیت اجتماعی وحفاظت از محیط زیست چاپ قبض کاغذی را بزودی متوقف خواهد کرد.

مدیرمخابرات منطقه همدان، ازعزم جدی این مجموعه برای حذف کاغذ و جلوگیری ازقطع سالانه هزاران درخت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه همدان، باتصمیم اتخاذشده وبرای پرهیز ازمصرف بی رویه کاغذ و حدف کامل بروکراسی و پرهیز ازهدر رفتن وقت مردم، بزودی قبض‌های کاغذی ازچرخه پرداخت آبونمان حذف خواهدشد.

بهرام نیا ضمن اشاره به اینکه تامین کاغذ، موجب خروج ارزاز کشورشده وتامین آن ازمنابع داخلی نیزباعث نابودی درختان می شود، گفت: با طراحی و راه اندازی سامانه ۲۰۰۰، تمام مشترکین تلفن ثابت وهمراه، آب، برق، گاز و تلفن، قبوض خود را بدون پرداخت وجه و حتی بدون اینکه هزینه تلفن پرداخت کنند، درکمتراز ۳ دقیقه پرداخت کنند.

شایان ذکراست حتی اگرخط تلفن قطع ویایکطرفه هم باشد، میتوان ازسامانه ۲۰۰۰ استفاده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار