فاطمه شیرانی با بیان اینکه اخیراً وزارت بهداشت اعلام کرده بود که تمدید طرح پرستاری حذف می‌شود اظهارکرد: پرستاران دو سال به صورت طرحی فعالیت می‌کنند که دو سال نیز می‌توانند این طرح را تمدید کنند، اما گفته شده بود دو سال تمدید حذف می‌شود.
کد خبر: ۷۴۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ 11 May 2019
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در همدان با بیان اینکه موضوع حذف تمدید طرح پرستار حل شد گفت: کماکان تمدید طرح پرستاری وجود دارد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه اسفندماه سال ۹۷ نامه‌ای مبنی بر حذف و برداشتن تمدید طرح پرستاری مطرح شد گفت: این مسئله موجی از نگرانی بین مدیران پرستاری و پرستاران شاغل ایجاد کرده بود چراکه به یکباره بالغ بر ۲۵ درصد از نیرو‌های بیمارستان‌ها خارج می‌شدند و هیچ سازوکاری برای جذب آن‌ها نبود، اما خوشبختانه این مسئله حل شده است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در همدان با اشاره به اینکه تمدید طرح پرستاری همچنان به مدت دو سال انجام می‌شود و پرستاران نگران نباشند خاطرنشان کرد: با وجود اینکه قرار است نیرو‌هایی خردادماه جذب شوند و آزمون قراردادی نیز در استان برگزار شود، اما همچنان کمبود نیروی پرستار وجود دارد.

وی با بیان اینکه امیدوارم مشکل جذب پرستاران حل شود افزود: به تنهایی نمی‌توانم در این راستا قدم بردارم و حل مشکل همکاری مسوولان را می‌طلبد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار