حسین مردانی با تاکید بر اینکه سیاست شهرداری حذف دستفروشان نیست، عنوان کرد: از این رو شهرداری به منظور ساماندهی دستفروشان و توجه به وضعیت معیشتی آنان، اقدام به تعیین مکانی ویژه برای تجمع آن‌ها کرده است، برپایی بازار روز توسط شهرداری فرصتی را برای تجمع و فعالیت دستفروشان پدید آورده است.
کد خبر: ۷۴۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 11 May 2019
رئیس اداره پیشگیری از تخلفات شهرداری، ازدحام و درگیری دستفروشان در ابتدای خیابان شریعتی را تنها جهت جو سازی علیه شهرداری دانست.

به گزارش ایسنا، مردانی با اشاره به تجمع و درگیری جمعی از دستفروشان در ابتدای خیابان شریعتی، بیان کرد: متاسفانه تعدادی از دستفروشان قدیمی متخلف به‌منظور جوسازی علیه شهرداری، اقدام به بساط گستری ساختگی کردند تا با مأمورین شهرداری درگیر شوند.

وی با بیان اینکه این دستفروشان بار‌ها با هشدار‌های مأمورین شهرداری مواجه شده بودند، گفت: علی‌رغم تمامی هشدارها، این افراد به جهت تشویش اذهان عمومی با مامورین شهرداری درگیر و باعث بی نظمی شدند که با کمک مامورین انتظامی جمع‌آوری شدند.

مردانی با تاکید بر اینکه سیاست شهرداری حذف دستفروشان نیست، عنوان کرد: از این رو شهرداری به منظور ساماندهی دستفروشان و توجه به وضعیت معیشتی آنان، اقدام به تعیین مکانی ویژه برای تجمع آن‌ها کرده است، برپایی بازار روز توسط شهرداری فرصتی را برای تجمع و فعالیت دستفروشان پدید آورده است.

وی افزود: متاسفانه برخی از دستفروشان با بی‌توجهی به قوانین و مکان‌های تعیین شده سعی در بی‌نظم کردن و جو سازی علیه شهرداری را دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار