محمد کاظمی افزود: در این دیدار همراهی و حمایت سازمان میراث فرهنگی در ثبت ملی منبت ملایر را مثبت ارزیابی کردیم و ثبت جهانی منبت ملایر را مکمل این جریان سازنده دانستیم.
کد خبر: ۷۴۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 07 May 2019
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان ملایر در نشست مشترکی با محمودیان، معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی سازمان میراث فرهنگی کشور بر لزوم تسریع در روند ثبت جهانی مبل و منبت ملایر تأکید کردند.

به گزارش ایسنا، وی اظهارکرد: در این جلسه تصمیمات مقتضی اتخاذ و مقرر شد در آینده نزدیک گروهی متشکل از مدیران و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی کشور در همین راستا به ملایر سفر کنند.

کاظمی در ادامه به سفر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: احمد اصغری مهرآبادی، با حضور در مساکن مهر ملایر از نزدیک در جریان نیاز‌ها و اولویت‌های کنونی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در جریان این بازدید و رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد ریال برای محوطه سازی و ترانشه برداری محدوده احداث مسکن‌های مهر ملایر تخصیص یابد. کاظمی خاطرنشان کرد: همچنین متعاقب توافق اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری ملایر و با استفاده از راهکار تهاتر برای تأمین قیر معین شد معابر این مناطق بهسازی و آسفالت ریزی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار