مصطفی آزادبخت درباره استعفای معاون فرماندار اسدآباد نیز اظهار کرد: یزدان آذرمی نیروی توانمند است که با استعفای او موافقت نشده و به کار خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۷۴۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰ 06 May 2019
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: «لیلا امیدی» سرپرست فرمانداری اسدآباد شد.

به گزارش فارس، آزادبخت اظهار کرد: فرماندار اسدآباد مدتی بود که استعفا داده بود، اما استانداری با این درخواست موافقت نمی‌کرد و بار‌ها نیز تلاش شد که از درخواست خود منصرف شود.

وی با بیان اینکه استعفا حمیدوند به دلیل کاندیداتوری نبوده است افزود: حمیدوند کارمند استانداری البرز است و خواهان بازگشت به این استان شده که در نهایت علیرغم میل باطنی با استعفا وی مخالفت شد.

معاون سیاسی ـ. امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه شهرستان را نمی‌توان بدون مدیر رها کرد ادامه داد: طی بررسی خانم امیدی معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری به دلیل قابلیت‌هایی که در این مدت از خود نشان دادند به عنوان سرپرست معرفی شد.

وی درباره استعفای معاون فرماندار اسدآباد نیز اظهار کرد: یزدان آذرمی نیروی توانمند است که با استعفای او موافقت نشده و به کار خود ادامه می‌دهد.

آزادبخت همچنین از قبول استعفا معاون اداره کل ارزشیابی استانداری همدان خبر داد و گفت: اگرچه ما خواهان ماندگاری و ادامه کار او بودیم و بار‌ها خواستیم که در مسؤولیت خود باقی بماند، اما به دلیل اصرارش تمایل به کاندیداتوری در انتخابات مجلس با استعفا ایشان موافقت شد.

وی تصریح کرد: در مجموع از سه استعفا ارائه داده شد دو استعفا پذیرفته و یک مورد رد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار