مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان مهمترین اولویت خود را پروژه‌های ورزشی استان دانست و گفت: اولویت اصلی ما در سال ۹۸ پروژه‌ها هستند که با تزریق اعتبار به پیشرفت ان‌ها سرعت خواهیم بخشید و در روند اجرایی بعضی از پروژه‌ها هم باید بازنگری کنیم.
کد خبر: ۷۴۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶ 05 May 2019
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در گفتگو با خبرنگار تابناک در نهاوند، مهمترین اولویت خود را پروژه‌های ورزشی استان دانست و گفت: اولویت اصلی ما در سال ۹۸ پروژه‌ها هستند که با تزریق اعتبار به پیشرفت ان‌ها سرعت خواهیم بخشید و در روند اجرایی بعضی از پروژه‌ها هم باید بازنگری کنیم.

به گزارش تابناک همدان از نهاوند، محسن جهانشیر در خصوص برنامه هایش برای پیشرفت و موفقیت هیئت‌های ورزشی هم بیان کرد: برای پویا شدن ورزش استان یک جلسه اختصاصی با هیت‌ها داشته ایم تا هر هیت برنامه سه ماه خود را ارائه دهد و طبق ان برنامه برای پیشرفت ان بودجه در اختیار آن هیئت گذاشته شود تا برنامه‌های خود را برای موفقیت ورزشکارانشان اجرا نمایند.

وی می‌گوید: هر سه ماه یک بار برنامه هیئت‌ها را خواهیم گرفت و پیشرفت ان‌ها را بررسی خواهیم کرد و انجا هیئت‌های فعال و کم کار مشخص خواهد شد.

مدیر ورزش استان در خصوص انتخاب رییس هیئت کشتی استان هم افزود: با حضور حمیدرضایاری در هیت کشتی آینده آن را روشن می‌بینم خوشبختانه مرد توانمندی سکان هدایت کشتی استان را در دست گرفت و باید تک تک هیئت‌ها زمانی که در مجمع انتخابی برای انتخاب رییس هیئت تصمیم گیری می‌کنند فردی را انتخاب کنند که کاردان دلسوز و قدرتمند در مدیریت باشد هرکسی توان کار را ندارد باید بهترین ها را برای مدیریت هیئت‌ها انتخاب کنند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص بازدید از ورزش شهرستان‌ها هم اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان هم به شهرستان‌های استان سرکشی خواهیم کرد تا از نزدیک وضعیت پروژه‌ها و مشکلات قهرمانان را بررسی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار