دکتر سید محمد بطحایی همچنین با بیان اینکه معلم باید فکرش از معیشت راحت باشد تصریح کرد:در هیچ سطح داده‌های مدیریتی کشور هیچ کس بر این امر تردید ندارد و همه ما بر اهمیت این امر واقفیم.
کد خبر: ۷۴۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵ 02 May 2019
وزیر آموزش و پرورش گفت:در صورتی که اتفاق غیر قابل پیش بینی نیفتد در پایان سال، ۶۰ تا ۷۰ درصد همسان سازی حقوق بین شاغلین و بازنشستگان فرهنگی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش ایسنا، دکتر بطحایی در دیدار با فرهنگیان شهرستان اسدآباد در آیین نکوداشت مقام معلم که در سالن شهدا برگزار شد اظهار کرد:پاداش فرهنگیان بازنشسته سال ۹۷ در بودجه سال ۹۸ برای آن برخلاف سال‌های قبل ردیف بودجه دیده شده و تلاش است که پاداش بازنشستگان فرهنگی یکجا پرداخت شود و دیگر دچار تقسط پاداش نگردند.

وی همچنین با بیان اینکه معلم باید فکرش از معیشت راحت باشد تصریح کرد:در هیچ سطح داده‌های مدیریتی کشور هیچ کس بر این امر تردید ندارد و همه ما بر اهمیت این امر واقفیم.

وی در ادامه با اشاره به طرح رتبه بندی فرهنگیان خاطر نشان کرد:اجرای طرح رتبه بندی همزمان با ارتقا نظام پرداخت‌ها وافزایش حقوق کارمندان شاغل فرهنگی متناسب با شایستگی‌ها وتوانمندی‌های آنان خواهد بود.

بطحایی تصریح کرد:امیدواریم به زودی لایحه این طرح به مجلس ارسال و سریعا عملیاتی شود و در طرح رتبه بندی تلاش داریم بخش‌هایی از طرح برای پیشکسوتان نیز تسری یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه در اسدآباد باید در حوزه رفاهی فرهنگیان شهرستان بیشتر کار انجام دهیم اضافه کرد:پروژه استخر شنای فرهنگیان به زودی به اتمام خواهد رسید که در ارائه خدمات رفاهی همکاران پیشکسوت و فرهنگی باید در اولویت قرار گیرند.

بطحایی در رابطه با پروژه ۱۷ ساله کانون فرهنگی تربیتی اسدآباد هم گفت:به این پروژه اعتبار لازم اختصاص یافته و سریعا اجرای عملیاتی پروژه باید تسریع بخشیده شود تا مرحله پایانی را گذرانده و افتتاح و به بهره برداری برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار