پژمان جعفری از کمک ۵۰ میلیون تومانی بقاع متبرکه و مساجد شهرستان برای سیل‌زدگان خبر داد افزود: راه‌اندازی طرح «هر مسجد و یا هر بقعه یک خانه» براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشوری گامی بزرگ در راستای این اقدام است.
کد خبر: ۷۴۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ 02 May 2019
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه عنوان «هر مسجد و یا هر بقعه یک خانه» حرکتی بزرگی در تسریع بازسازی مناطق سیل‌زده است، از کمک ۵۰ میلیون تومانی بقاع متبرکه به سیل‌زدگان لرستان خبر داد.

به گزارش فارس، جعفری از اجرای طرح «هر مسجد، یک خانه» در ملایر خبر داد و اظهار کرد: این طرح با عنوان «هر مسجد و یا هر بقعه یک خانه» در ملایر پیگیری می‌شود که حرکتی بزرگی در تسریع بازسازی مناطق سیل‌زده است.

وی بیان کرد: بقاع متبرکه و مساجد همواره پایگاه‌های اجتماعی مهمی در میان آحاد مختلف جامعه به شمار می‌روند و از گذشته تاکنون برای گره‌گشایی از کار مردم پیشگام و پیشرو بوده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به لزوم کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بیان کرد: مردم ملایر تاکنون برای یاری رساندن به سیل‌زدگان فعالیت‌ها و کمک‌های قابل تقدیری انجام داده‌اند.

وی از کمک ۵۰ میلیون تومانی بقاع متبرکه و مساجد شهرستان برای سیل‌زدگان خبر داد افزود: راه‌اندازی طرح «هر مسجد و یا هر بقعه یک خانه» براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشوری گامی بزرگ در راستای این اقدام است.

جعفری خاطرنشان کرد: بر همین اساس طبق وظیفه‌ای که برماست به هیأت امنای امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد اعلام شده تا کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در این زمینه جمع‌آوری کنند.

وی به اشاره به جمع‌آوری پنج عدد گاز آشپزخانه پنج شعله، چهار عدد یخچال، پنج تخته فرش ۱۲ متری، ۷۰۰ عدد قوطی شیر خشک، ۵۰۰ کیلوگرم روغن جامد، یک تن برنج، مقادیری ماکارونی و حبوبات، لوازم بهداشتی و پوشک بچه در مجموع به ارزش ۵۰ میلیون تومان گفت: در مرحله اول این کمک‌ها جمع‌آوری شد که در حال ارسال به مناطق سیل‌زده استان لرستان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ضمن قدردانی از هیأت امنای آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) و نیز امامزاده علی اکبر (ع) روستای کرکان، تکیه ابوالفضل (ع) شهر ملایر و هیأت امنای مساجد سطح شهرستان ملایر افزود: در حال حاضر روند جمع آوری کمک به سیل‌زدگان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در سطح بقاع متبرکه و مساجد ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار