اعظم علی‌شیرزادی گفت: در حوزه بهداشت و درمان ۷۰۰ ماما در استان فعالیت دارند که هر سال ۱۰ درصد از ماما‌های استان برای تقدیر انتخاب می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 02 May 2019
مسوول مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با اشاره به تقدیر از ۵۳ «مامای نمونه» در همدان از اختصاص هزینه «روز ماما» به سیل‌زدگان خبر داد.

به گزارش فارس، علی‌شیرزادی از برگزاری مراسم تقدیر از ماما‌های نمونه همدان در روز ۱۴ اردیبهشت‌ماه خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت «روز ماما» مراسمی را در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: در حوزه بهداشت و درمان ۷۰۰ ماما در استان فعالیت دارند که هر سال ۱۰ درصد از ماما‌های استان برای تقدیر انتخاب می‌شوند.

مسوول مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با بیان اینکه از ۵۳ مامای نمونه استان روز شنبه آتی تقدیر می‌شود خاطرنشان کرد: مراسم روز ماما را به یک برنامه مختصر محدود کرده‌ایم تا هزینه آن را به هموطنان سیل‌زده اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه هر سال تقریباً ۶۰۰ نفر در «روز ماما» دعوت می‌شدند که امسال به ۱۰۰ نفر «مامای نمونه» محدود شده است تصریح کرد: امسال برگزاری برنامه‌های متنوع حذف شده و با فقط با اهدای لوح تقدیر از ماما‌های نمونه تقدیر می‌شود.

علی‌شیرزادی با اشاره به اینکه در بیمارستان‌ها نیز مراسم تجلیل از ماما‌ها برگزار می‌شود افزود: ۱۵ اردیبهشت‌ماه به همراه کارشناسان اداره مامایی معاونت درمان با اهدای شاخه گل از ماما‌های بیمارستان‌ها تقدیر خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار