سرهنگ محمد مولایی اضافه کرد: شاخص‌ترین موضوع در برنامه ششم توسعه، ارتقاء منزلت معلم است که نیروی انسانی باید نگاه ویژه و شاخصی به جایگاه معلم داشته باشند.
کد خبر: ۷۴۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷ 02 May 2019
مسئول بسیج سپاه فرهنگیان استان همدان، مجموعه آموزش و پرورش در گام اول انقلاب را الگو و اسطوره نسل جوان در گام دوم انقلاب دانست.

به گزارش ایسنا،سرهنگ دوم محمد مولایی در یادواره سرداران و ۲۱۲ شهیدفرهنگی استان همدان با اشاره به اینکه شهیدان فرهنگی باید الگو و اسطوره جوانان باشند گفت: سیره زندگی ۲۱۲ شهید فرهنگی می‌تواند اسطوره و الگوی خوبی برای نسل جوان در گام دوم انقلاب باشد.

وی ادامه داد: با توجه به منزلت جایگاه معلم، متاسفانه شان آن‌ها در گام دوم انقلاب به خوبی تبیین نشده است.
سرهنگ مولایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری روز گذشته با توجه به گرامیداشت روز معلم دو موضوع را مطرح کردند که در جایگاه خود قابل مطالبه و پیگیری هستند.

وی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه یکی از تکالیف دولت ارتقاء منزلت و جایگاه معلم است، اما متاسفانه این امر، نادیده گرفته شده است.

سرهنگ مولایی اضافه کرد: شاخص‌ترین موضوع در برنامه ششم توسعه، ارتقاء منزلت معلم است که نیروی انسانی باید نگاه ویژه و شاخصی به جایگاه معلم داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه معلم در گام دوم انقلاب یادآور شد: در گام دوم انقلاب، شعار‌ها باید تبدیل به عمل شود.

مسئول بسیج سپاه فرهنگیان استان همدان در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معطم رهبری در رابطه با وظیفه مسئولان افزود: توجه به سیره شهدا و بالا بردن امید به حاکمیت دینی و اسلام ناب، تکلیف کسانی است که در این دولت مدیر و مسئول هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار