سید سعید شاهرخی با بیان اینکه جایگاه معلمان و فرهنگیان در آحاد مختلف جامعه بسیار والا و مقدس است عنوان کرد: اگر توانستیم انقلاب را به پیروزی برسانیم بعد از توکل برخدا، خون پاک شهدا و همچنین شهیدان فرهنگی بود.
کد خبر: ۷۴۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ 02 May 2019
استاندار همدان با بیان اینکه ارج نهادن به جایگاه معلم، احترام به علم و دانش است، جامعه فرهنگی ایران را از دیرباز در پیروزی انقلاب موثر دانست.

به گزارش ایسنا، شاهرخی در یادواره سرداران و ۲۱۲ شهید فرهنگی خاطرنشان کرد: امروزه هدایت و پیشرفت کشور در گرو دقت و تعلیم و تربیت فرزندان است که در دو دوره نوجوانی و جوانی باید به خوبی تربیت شوند.

وی ادامه داد: جامعه فرهنگی از دیرباز در جریان پیروزی انقلاب حضور اثر بخشی داشته و این حضور پررنگ پس از گذشت ۴۰ سال همچنان ادامه دارد.

شاهرخی با بیان اینکه جایگاه معلمان و فرهنگیان در آحاد مختلف جامعه بسیار والا و مقدس است عنوان کرد: اگر توانستیم انقلاب را به پیروزی برسانیم بعد از توکل برخدا، خون پاک شهدا و همچنین شهیدان فرهنگی بود.

وی مطرح کرد: حکومت اسلام ناب مدیون خون شهدایی است که با جان فشانی، انقلاب را از چنگ دشمنان نجات دادند.
استاندار همدان در پایان ضمن تسلیت به خانواده حجت الاسلام مصطفی قاسمی افزود: استان همدان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و پلیس انتطامی با افرادی که مخل نظم و امنیت هستند به شدت برخورد خواهد کرد همانطور که قاتل این مرحوم را در کمتر از ۲۴ ساعت به سزای اعمال خود رساندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار