حجت الاسلام حبیب‌اله شعبانی موثقی گفت: قشر معلمان، قشر مظلومی هستند که باید به معیشت آن‌ها توجه بسیاری شود و در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند.
کد خبر: ۷۴۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 02 May 2019
نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مجموعه فرهنگیان و آمورش و پرورش در چند سال اخیر کمی مظلوم واقع شده است، معیشت آن‌ها را در وهله اول بسیار مهم و ضروری دانست.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام شعبانی موثقی در یادواره سرداران و ۲۱۲ شهید فرهنگی استان همدان بیان کرد: وظیفه تربیت و تزکیه قوه محرک انسانیت در جامعه بر عهده اموزش و پرورش و معلمان است و اگر این قشر زحمتکش از لحاظ معیشت دغدغه داشته باشند قطعا بازتاب آن به لایه‌های دیگر هم نفوذ خواهد کرد.

وی ادامه داد: قشر معلمان، قشر مظلومی هستند که باید به معیشت آن‌ها توجه بسیاری شود و در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند.

امام جمعه همدان در رابطه با سند ۲۰۳۰ خاطر نشان کرد: تفکرات برخی از افراد در آموزش و پرورش با تفکرات فضای عمومی و عرف جامعه است و گاهی اوقات افراد انگشت شماری هستند که با تعالیم دینی و مفاهیم قرآنی مخالف بوده، اما ملتی که اصالت و فرهنگ دینی دارد برای غرب تربیت نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از نیروی جوان باید در مدیریت استفاده شود مطرح کرد: بی شک در سطح استان جوانان بسیاری داریم که نخبه بود و فعالیت آن‌ها به عنوان یک مدیر و مسئول قطعا بسیار اثر بخش خواهد بود و باید این نیرو‌ها نه تنها در استان بلکه در سطح کشور باید شناسایی شوند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان در پایان با بیان اینکه امروزه بقای اسلام و پیشرفت روز افزون آن را مدیون و مرهون شهدا هستیم عنوان کرد: شهدا در ظاهر نیستند، اما در باطن مدیریت جامعه را بر عهده دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار