سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد در تشریح این خبر مطرح کرد: چندی پیش خانمی به پلیس فتا مراجعه کرده و مدعی شد که فردی در شبکه مجازی اینستاگرام اقدام به ساخت صفحه‌ای کرده که در آن با انتشار مطالب کذب موجب هتک حرمت وی شده است.
کد خبر: ۷۴۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 02 May 2019
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از دستگیری مردی خبر داد که با انتشار مطالب کذب موجب هتک حیثیت همسر خود شده بود.

به گزارش ایسنا، وی در این‌باره ادامه داد: پس از طرح شکایت شاکی و تشکیل پرونده، شناسایی متهم در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت که با انجام تحقیقات فنی و پلیسی، فرد خاطی شناسایی و دستگیر شد.

سرخوش‌نهاد اظهار کرد: پس از دستگیری متهم، مشخص شد که وی همسر سابق شاکی بوده که در فضای مجازی اینستاگرام اقدام به مطالب کذب در رابطه با همسر سابقش کرده است.

وی با اشاره به بازجویی متهم عنوان کرد: متهم طی بازجویی با ارائه ادله واهی و کذب، اعتراف به اقدام خود نمی‌کرد که سرانجام به بن بست رسیده و به جرم خود اقرار کرد.

سرخوش‌نهاد تصریح کرد: متهم انگیزه خود را وجود کینه از همسر سابق و خانواده‌اش اعلام کرد که در نتیجه این کینه منجر به هتک حیثیت و حرمت شاکی شد و در واقع قصد متهم انتقام جویی از همسر سابقش بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار