محمد کاظمی تهدید جدید آمریکا مبنی بر به صفر رساندن فروش نفت ایران را ظالمانه و خلاف موازین بین‌المللی دانست و اظهار داشت: تصور نمی‌رفت تحریم‌ها به این شکل صورت گیرد چرا که کشور‌هایی مانند چین، کره، روسیه و هند به نفت ایران نیاز دارند و قطعاً کشور‌هایی مثل عربستان و امارات نیز نمی‌توانند نیاز این کشور‌ها را تأمین کنند.
کد خبر: ۷۴۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵ 01 May 2019
نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی به‌ویژه بنزین گفت: این بحث مورد اختلاف دولت و مجلس بوده و طرح‌های متفاوتی مطرح شده، ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "ما باید این تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم"، ابراز کرد: ما مصمم هستیم که این آرزوی دیرینه آمریکا را نگذاریم محقق شود و با وجود همه تهدید‌ها و تحریم‌ها می‌توانیم نفت کشور را در حد نیازمان صادر کنیم.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه "وقت آن رسیده که اتکا به اقتصاد نفتی را کم‌کم فراموش کنیم"، عنوان کرد: قطعاً این تهدید آمریکا تلنگری برای مدیران ما و افزایش تلاش آن‌ها برای حرکت به‌سوی اقتصاد بدون نفت است.

نائب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی به‌ویژه بنزین نیز ابراز کرد: این بحث مورد اختلاف دولت و مجلس بوده و طرح‌های متفاوتی مطرح شده، ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

وی با تأکید بر اینکه طرح الکترونیکی برگزار شدن انتخابات قطعاً به انتخابات دور یازدهم مجلس نخواهد رسید گفت: در این زمینه اختلافاتی بین وزارت کشور و شورای نگهبان وجود دارد به همین دلیل این طرح برای انتخابات دور یازدهم عملی نخواهد شد.

وی درباره تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات نیز بیان کرد: دولت یک لایحه جامع با کار کارشناسی چندساله در این زمینه ارائه کرده بود که متأسفانه نمایندگان آن لایحه را رها کردند و به طرح اصلاحیه قانون انتخابات رأی دادند.

نماینده ملایر با توجه به شنیده‌ها و شایعاتی درباره جابه‌جایی فرماندار ملایر اظهار داشت: من با این جابه‌جایی موافق نیستم و معتقدم فرماندار فعلی ملایر بر کار‌ها مسلط شده و می‌تواند امور را اداره کند.

وی با یادآوری دیدار اخیرش با معاون اول رئیس جمهور درباره پرداخت خسارات واردشده بر شهرستان به‌دلیل بروز سیل تصریح کرد: در این ملاقات آقای جهانگیری قول مساعد داد همه وام‌ها ظرف یک یا دو ماه آینده پرداخت شود.

کاظمی افزود: مقرر شده به هر واحد آسیب‌دیده در روستا مبلغ ۴۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۴ درصد که ۱۰ میلیون آن به‌صورت بلاعوض است و همچنین در شهر‌ها مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد که از این میزان نیز ۱۲ درصد آن به‌صورت بلا‌عوض می‌باشد پرداخت شود.

نماینده ملایر در مجلس با اشاره به اهتمام و جدیت نمایندگان شهرستان برای تخصیص اعتبارات در زمینه بازسازی یخدان میرفتاح که یکی از آثار تاریخی و باارزش شهرستان به‌شمار می‌آید، ابراز کرد: به‌زودی یک تیم ویژه از تهران برای بررسی و برآورد خسارت به این بنای تاریخی به شهرستان ملایر اعزام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار