حجت‌الاسلام سید علی حسینی با اشاره به اینکه در اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان ۳۵ مُبلغ به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند، افزود: برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن، اقامه نماز جماعت، قرائت ادعیه و مناجات ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌ها است.
کد خبر: ۷۴۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ 01 May 2019
معاون فرهنگی اوقاف همدان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان طرح " ضیافت الهی" در ۳۶ بقعه متبرکه شاخص استان همدان برگزار می‌شود، گفت: با اجرای این طرح ۳۵ مبلغ به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حسینی در مورد برنامه‌های اوقاف و امور خیریه استان همدان در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برگزاری طرح "ضیافت الهی" در ۳۶ بقعه متبرکه شاخص استان همدان از مهم‌ترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان ۳۵ مُبلغ به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند، افزود: برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن، اقامه نماز جماعت، قرائت ادعیه و مناجات ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی اوقاف همدان با بیان اینکه آماده سازی فضای بقاع متبرکه، نظافت و شست و شوی بقاع متبرکه از جمله اقداماتی است که پیش از فرارسیدن ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، گفت: برپایی خیمه‌های معرفت در آستان مقدس امامزادگان شاخص استان از دیگر برنامه‌های ماه رمضان است.

حسینی با اشاره به اینکه مبلغان اعزام شده در طول روز در خیمه‌های معرفت برپا شده حضور دارند، بیان کرد: این خیمه‌ها با هدف پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره خانواده و برنامه‌ها و سرگرمی کودکان و نوجوانان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان تعدادی از مبلغان در امامزادگان و اماکنی که نماز جماعت برپا می‌شود مستقر می‌شوند، عنوان کرد: تعدادی از مبلغان نیز در مناطق روستایی و محروم مستقر شده و وظیفه ترویج خود را انجام می‌دهند.

معاون فرهنگی اوقاف همدان با اشاره به اینکه روز پنجشنبه غبارروبی و عطر افشانی امامزادگان استان انجام می‌شود، ابراز کرد: برگزاری برنامه‌های ترتیل، جزءخوانی و محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

حسینی با بیان اینکه توزیع افطاری‌های ساده در بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی ع. و مراسمات لیالی قدر در آستان مقدس امامزادگان پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار