سرهنگ علی فکری با اشاره به فعالیت دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر اظهار کرد: یکی از مناطقی که با وجود تابلوی ثبت تخلف، رانندگان اقدام به پارک خودرو می‌کنند خیابان میرزاده عشقی، ابتدای شکریه است که تخلف رانندگان نیز موجب ترافیک سنگین در آن منطقه می‌شود.
کد خبر: ۷۴۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 01 May 2019
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از جریمه رانندگان متخلف در عدم رعایت و بی توجهی آن‌ها نسبت تابلوی توقف مطلقا ممنوع خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ فکری با اعلام این خبر بیان کرد: در برخی از معابر رانندگان با وجود تابلوی ایستادن مطلقا ممنوع و یا توقف ممنوع اقدام به پارک خودرو می‌کنند که در صورت مشاهده پلیس راهنمایی و رانندگی، راننده متخلف جریمه و اعمال قانون می‌شود.

فکری در همین باره ادامه داد: رانندگان متخلف در این خیابان نه تنها توسط پلیس راهور بلکه توسط دوربین‌های میدان شریعتی کنترل و جریمه می‌شوند.

وی با اشاره به تعرفه جریمه تخلفات رانندگی عنوان کرد: جریمه توقف و پارک در کنار تابلوی توقف مطلقا ممنوع ۵۰ هزار تومان و پارک در کنار تابلوی توقف ممنوع ۳۰ هزار تومان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از اجرای یک طرح مشارکتی خبر داد و گفت: شهرداری، فرمانداری و پلیس راهور در راستای ارتقای سطح فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسیکلت سواران، اقدام به اهدای کلاه ایمنی به رانندگان موتورسیکلت کرد که امید داریم با انجام این اقدامات فرهنگی، شاهد بهبود و ارتقای سطح فرهنگ رانندگی رانندگان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار