یک روانشناس خاطرنشان کرد: برای ثروتمند شدن قبل از هر چیز باید ذهن ثروتمند داشته باشید و تنها آن‌هایی ذهن ثروتمند دارند که به خودسازی می‌پردازند
کد خبر: ۷۴۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 01 May 2019
بسیاری از افراد در این دنیا میزان ارزش و اعتبار خود را دارایی و ثروتی که در زندگی دارند می‌بینند و به این یقین دارند که اگر روزی ثروتشان بر باد رود دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و دنیا برای آن‌ها به پایان رسیده است.

به گزارش ایسنا، یک روانشناس معتقد است افرادی که در دنیا زیبایی‌های زندگی را ثروت و دارایی بی‌کران می‌دانند هیچ درکی از زندگی ندارند و نفس آن‌ها به داشته‌هایی بند است که ممکن است هر لحظه آن‌ها را از دست بدهند.

زهرا رجایی با اشاره به اینکه انسان باید در زندگی زمانی را برای خلوت کردن با خود اختصاص دهد، بیان کرد: گاهی اوقات افراد برای تقویت روحیه باید از خود سوال کنند که اگر تمام دارایی آن‌ها از جمله ثروت از بین برود چقدر ارزش دارند؟ و جواب به این سوال معیار واقعی ثروت روح و روان او است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که بسیاری از افراد اگر پول و دارایی مادی خود را از دست بدهند دیگر هیچ چیز ارزشمندی ندارند و آن‌ها کسانی هستند که فاقد ذهن خلاق بوده و هرگز برای توانمندتر کردن خود گامی بر نداشته‌اند.

رجایی تصریح کرد: جامعه مملو از آدم‌هایی است که دغدعه همه چیز دارند، به جز توانمند کردن و ارزشمندتر کردن خودشان البته باید مراقب بود که خود ما نیز از این دسته آدم‌ها نباشیم.

وی یادآور شد: افرادی که باورهایشان را قوی می‌کنند، اعتماد به نفس دارند، از قدرت خلاقیت شان بهره می‌برند و تلاش می‌کنند مهارت‌های ارزشمند را کسب کنند از ثروتمندترین افراد جامعه هستند و شما چقدر این مسیر گام بر می‌دارید؟

رجایی در پایان گفت: معیار واقعی ثروت انسان‌ها این است که اگر پول و دارایی شان را گم کنند بدانند که چقدر می‌ارزند و باید همیشه به دنبال این باشند که ثروت واقعی روح متواضع خلاق و بزرگ خود را جلا دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار