مدیرعامل خانه مطبوعات همدان گفت: شورای شهر چهارم و پنجم قول دادند «ساختمان رسانه» ایجاد شود که محقق نشده است، با این وضعیت بی‌تفاوتی ما دیگر ساخت آن را نمی‌خواهیم و حتی دیگر موضوع را مطرح نخواهیم کرد.
کد خبر: ۷۳۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 29 April 2019

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان گفت: شورای شهر چهارم و پنجم قول دادند «ساختمان رسانه» ایجاد شود که محقق نشده است، با این وضعیت بی‌تفاوتی ما دیگر ساخت آن را نمی‌خواهیم و حتی دیگر موضوع را مطرح نخواهیم کرد.

دیگر امیدی به احداث «ساختمان رسانه» نداریم/ چرا شهرداری مطالبات رسانه‌ها را پرداخت نمی‌کند؟

به گزارش تابناک همدان از خبرگزاری فارس، مهرداد حمزه در نشست خبری رئیس و برخی از اعضای شورای شهر همدان به مناسبت «روز شوراها » با اشاره به اینکه نزدیک به دو سال است که از عمر شورای شهر دوره پنجم می‌گذرد اظهار کرد: عملاً اتفاق خاصی برای مطبوعات رخ نداده است و برخی از اعضای شورای شهر نیز از انتقادات ناراحت می‌شوند.

وی افزود: شورای شهر چهارم و پنجم قول دادند که «ساختمان رسانه» ایجاد شود که محقق نشده است، با این وضعیت بی‌تفاوتی ما دیگر ساخت آن را نمی‌خواهیم و حتی دیگر موضوع را مطرح نخواهیم کرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان در ادامه نسبت به این بدقولی عنوان کرد: ما را به خیر تو امیدی نیست، شر مرسان.

اعلام تصمیم برای دستگاه‌هایی که مطالبات رسانه‌ها را پرداخت نمی‌کنند

وی با بیان اینکه مطالبات رسانه‌ها توسط شورای شهر پرداخت شد، اما شهرداری هنوز در این زمینه رقمی پرداخت نکرده است گفت: به زودی تصمیم نهایی برای دستگاه‌هایی که مطالبات رسانه‌ها را پرداخت نمی‌کنند اعلام می‌شود.

حمزه ادامه داد: مدت‌هاست از کمیسیون فرهنگی درخواست کردیم برای مطبوعات نشستی داشته باشیم، اما این مهم نیز رخ نداده است.

وی با بیان اینکه با این اوصاف امیدی به این شورا و شهرداری نیست و باید به آیندگان دل بست خاطرنشان کرد: کمیسیون فرهنگی شورا بسیار عملکرد ضعیفی داشته است.

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان با اشاره به اینکه مدیر امور مالی شهردای چرا به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند گفت: چه قدرتی از او حمایت می‌کند؟

همه دستگاه‌ها متولی نگهداری بافت تاریخی هستند

وی ضمن اینکه از رئیس کمیسیون اقتصادی شورا خواست بیشتر در قانون تأمل کند در خصوص صحبت‌های او مبنی بر خریداری هواپیما برای همدان گفت: در شرایط کنونی این مسأله امکان‌پذیر نیست.

حمزه در بخش دیگری از سخنانش در خصوص انتقادات رئیس کمیسیون اقتصادی شورا مبنی بر عدم ثبت خانه‌های تاریخی همدان در فهرست آثار ملی اظهار کرد: وقتی که صاحب خانه تاریخی راضی نباشد امکان ثبت تاریخی وجود ندارد و مالک می‌تواند با شکایت به دیوان عدالت اداری اقدام میراث فرهنگی را باطل کند.

وی تأکید کرد: بر اساس مواد ۹۸ تا ۱۰۰ قانون پنج ساله ششم توسعه همه دستگاه‌ها متولی نگهداری بافت تاریخی هستند و تنها میراث فرهنگی متولی نیست.

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان تأکید کرد: یکبار در کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا حاضر شدیم و پس از بیان انتقاداتی هرگز به این کمیسیون دعوت نشدیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار