مدیر شرکت پخش فرآورد‌های نفتی منطقه همدان از آموزش ۶۳۵۱ نفر ـ. ساعت در حوزه ایمنی حمل و نقل در سال ۹۷ در این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۷۳۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ 29 April 2019
مدیر شرکت پخش فرآورد‌های نفتی منطقه همدان از آموزش ۶۳۵۱ نفر _ ساعت در حوزه ایمنی حمل و نقل در سال ۹۷ در این شرکت خبر داد.
 
آموزش  بیش از ۶ هزار نفر ساعت در راستای ایمنی حمل و نقل
به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی منطقه همدان، امین روستایی به مناسبت ۷ اردیبهشت ماه، روز ایمنی حمل و نقل گفت: حمل و نقل از جمله بخش‌های زیربنایی اقتصاد هر کشور به شمار رفته که فرآیند توسعه اقتصادی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد؛ از این رو توجه به موضوع ایمنی این حوزه حائز اهمیت خاصی است.
 

وی افزود: در این میان عامل انسانی به عنوان مهمترین مقوله در ایجاد ایمنی حمل و نقل نقش اساسی داشته و به همین سبب تحقق آن نیازمند عزمی همگانی و نهادینه شدن فرهنگ ایمنی در تمامی سازمان‌های جامعه است.

روستایی یادآور شد: منطقه همدان در همین راستا در سالی که گذشت برای رانندگان حوزه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در مدت ۴۷ روز، ۵۲۹۶ نفر ـ. ساعت آموزش با موضوعات آموزش رانندگی تدافعی، رانندگی در تأسیسات، کمک‌های اولیه و اصول ایمنی و آتش نشانی برگزار کرد.

مدیر منطقه همدان همچنین از آموزش ۱۰۵۵ نفر ساعت برای کارکنان شرکت با موضوعات آموزش اصول ایمنی و آتش نشانی، واکنش در شرایط اضطرار ERP، شناخت فوم و کار با کامیون آتش‌نشانی خبر داد.
 
آموزش  بیش از ۶ هزار نفر ساعت در راستای ایمنی حمل و نقل
 
آموزش  بیش از ۶ هزار نفر ساعت در راستای ایمنی حمل و نقل
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار