مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: در ۳۶۵ روز سال گذشته، ۱۴۰ میلیون و ۵۷۰ هزار متر مکعب سوخت پاک در جایگاه‌های استان همدان عرضه و به مصرف رسیده است.
کد خبر: ۷۳۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ 24 April 2019

در پایان سال ۹۷ آمار‌ها حاکی از صرفه جویی افزون بر ۱۴۰ میلیون لیتری مصرف فرآورده بنزین از طریق تنوع بخشی به سبد سوختی خانوار‌ها و جایگزین کردن آن با CNG در منطقه همدان است.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی، مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: در ۳۶۵ روز سال گذشته، ۱۴۰ میلیون و ۵۷۰ هزار متر مکعب سوخت پاک در جایگاه‌های استان همدان عرضه و به مصرف رسید.

وی ادامه داد: هم اکنون از ۲۵۰ نازل عرضه سوخت گاز طبیعی فشرده در منطقه ۲۱۱ نازل فعال بوده و به طور میانگین در سال گذشته از هر نازل ۷۳۲ هزار متر مکعب سوخت به کپسول خودرو‌ها تزریق شده است.

مدیر منطقه همدان یادآور شد: بیشترین میزان سوخت سی ان جی تحویلی در سال ۹۷ به ناحیه مرکزی (همدان، فامنین و قهاوند) اختصاص یافته که با رقمی بالغ بر ۶۴ میلیون متر مکعب حدود ۴۰ درصد از رقم کلی را شامل می‌شود.

روستایی افزود: در حال حاضر در ۴۷ جایگاه منطقه همدان سوخت گاز طبیعی فشرده عرضه می‌شود که از این تعداد ۲۴ جایگاه تک منظوره (سی ان جی) و ۲۳ جایگاه دیگر دومنظوره (فرآورده مایع و سی ان جی) است.

وی تاکید کرد: با توجه به وجود ذخایر عظیم گاز طبیعی در کشور عزیزمان از سویی و مزیت‌های فراوان اقتصادی و زیست محیطی مصرف گاز طبیعی فشرده برای مصرف کنندگان از سوی دیگر، گرایش عمومی به سمت مصرف این فرآورده با ارزش را روز بروز بیشتر می‌سازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار