هادی سلگی با بیان اینکه در بارندگی‌های اخیر در سطح این شهرستان، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهر و روستا خسارت دیدند، افزود: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی فرهنگیان و دانش آموزان به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال شد.
کد خبر: ۷۳۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 17 April 2019
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه ایزوگام ۷۰ درصد مدارس ملایر آسیب دیده است، گفت: برای تعمیر و بازسازی آن‌ها نزدیک به ۳۲ هزار متر ایزوگام لازم داریم.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با اشاره به شروع هفته مشاغل از اول اردیبهشت، اظهارکرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده و تعامل با سایر دستگاه‌ها از کارآفرینان موفق برای تبیین و تشریح مشاغل ایجاد شده، برای دانش آموزان و بازدید از کارخانجات شهرستان توسط دانش آموزان پایه نهم برای انتخاب مناسب رشته تحصیلی استفاده می‌کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر تصریح کرد: با توجه به در پیش رو بودن بزرگداشت هفته معلم پیشنهاد می‌شود این بزرگداشت و تکریم، برای فرهنگسازی و توجه همه دستگاه به این جایگاه رفیع توسط سایر دستگاه انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ۴۰ نفر از آموزش دهندگان سواد آموزی دوره دآموزش رایانه را طی کردند، گفت: دوره توانمندسازی برای این تعداد از آموزش دهندگان سوادآموزی ملایر برگزار شد.

سلگی یادآورشد: آموزش دهندگان مؤسسه طرف قرار داد اداره سواد آموزی ملایر با هدف آموزش شناسایی قطعات سخت افزار رایانه، توجه به نکات لازم در نگهداری بهینه آن و آموزش پیشرفته نرم افزار نوشتاری برای آموزش دهندگان سواد آموزی برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار