حجت الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران گفت: سپاه فرزند انقلاب است چراکه فرزندان سبز پوش این نظام از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز در همه صحنه‌ها پیشگام بوده و برای ایجاد امنیت در داخل و خارج از کشور سینه سپر کرده‌اند.
کد خبر: ۷۳۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹ 11 April 2019
با اشاره به اینکه هدف دشمن بدنام کردن انقلابیون و انقلاب اسلامی است گفت: اقدام ترامپ علیه سپاه هیچ مبنای قانونی ندارد.

به گزارش فارس، حجت الاسلام آزادیخواه در همایش تجلیل از جانبازان ملایر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نامگذاری میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان روز جانباز را شایسته نام پاسداران و جانبازان دانست و اظهار کرد: افتخار بزرگ ما این است که الگوی ما اهل بیت (ع) هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه جانبازان را تبلور عینی انقلاب برشمرد و گفت: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را بشناسیم و آن را معرفی کنیم باید انقلابیون واقعی را معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن بدنام کردن انقلابیون و انقلاب اسلامی است تصریح کرد: اقدام ترامپ علیه سپاه هیچ مبنای قانونی ندارد.

 آزادیخواه گفت: تمام جریان‌ها، گروه‌ها و ملت ایران یکپارچه و متحد از سپاه حمایت کرده و با پوشیدن لباس سپاه حمایت خود را از این نهاد انقلابی اعلام کردند.

وی در ادامه با اشاره به سختی‌ها و رنج‌های جانبازان و خانواده‌های آن‌ها گفت: کار جانبازان و خانواده‌هایشان زینبی و فاطمی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز خانواده‌های گرامی جانبازان در خط مقدم جبهه هستند و خدمت به این قشر وظیفه ماست.

امام جمعه ملایر نیز سپاه پاسداران را شیران بیشه شجاعت و ایثار و تربیت‌یافته مکتب اهل بیت (ع) و ولایت فقیه برشمرد و گفت: سپاه امروز خار چشم دشمنان شده است.

 حجت الاسلام محمد باقر برقراری با محکومیت اقدام آمریکا به آیه‌ای از قرآن استناد کرد و افزود: آمریکا و هم پیمانانش مانند حمار هستند که وقتی شیران بیشه شجاعت را دیده، رمیده و در حال فرار هستند.

کاظمی: اقدام آمریکا علیه اصالت حرکت نهضت اسلامی را ثابت کرد

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس نیز با بیان اینکه اقدام آمریکا علیه سپاه بیشتر از گذشته اصالت انقلاب و حرکت‌های نهضت اسلامی ما را به اثبات رساند گفت: برای جامعه حقوقی جهان جای تاسف دارد که اعتراض به این ظلم آشکار آمریکا علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی را حداقل به زبان هم جاری نمی‌کند.

محمد کاظمی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز گفت: فرزندان این انقلاب در سپاه و بسیج در خط مقدم دفاع از خاک میهن هستند و همه توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس با پوشیدن لباس سپاه پاسداران یکپارچه حمایت خود را از این مجموعه اعلام کردند گفت: این لباس یک افتخار بزرگ برای همه ما است.

 نماینده مردم ملایر ضمن تبریک روز جانباز بر رفع مشکلات جانبازان و خانواده‌های آن‌ها تاکید کرد و افزود: ما در جریان مسائل و مشکلات جانبازان به ویژه بیمه و درمان این عزیزان هستیم و اخیرا طرحی برای بیمه جانبازان در مجلس تصویب شده که در تلاش برای تامین مالی این طرح برای اجرای آن هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر نیز با بیان اینکه شهرستان ملایر ۲ هزار و ۱۰۰ جانباز گرانقدر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: در هفته جانباز بیش از ۱۰ برنامه مختلف از سوی بنیاد شهید با همکاری تعدادی از دستگاه‌ها در حال اجراست.

محمدابراهیم مرادی دیدار و سرکشی مسوولان و ائمه جمعه شهرستان با تعدادی از خانواده‌های جانبازان، اعزام راویان ایثار و شهادت با همکاری سپاه به مدارس برای بیان ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدا و... را از جمله برنامه‌های هفته جانباز در ملایر دانست.

در پایان نیز از تعدادی از جانبازان ملایر تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار