مصطفی آزادبخت با بیان اینکه اگر سپاه ضعیف بود دشمن کاری با آن نداشت اظهار کرد: به لطف خدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از قوت و قدرت بالایی برخوردار است به طوری که مانع از نفوذ داعشی‌ها و تکفیری‌ها در منطقه شد و همین مسأله هم عامل عصبانیت استکبار از این مجموعه شده است.
کد خبر: ۷۳۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 10 April 2019
معاون سیاسی ـ. اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه اگر سپاه ضعیف بود دشمن کاری با آن نداشت گفت: سپاه از قوت و قدرت بالایی برخوردار است و همین مسأله عامل عصبانیت استکبار از این مجموعه شده است.

به گزارش فارس، آزادبخت با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) کامل‌ترین جمله را برای توصیف سپاه فرمودند که «اگر سپاه نبود، کشور نبود».

وی افزود: اصل و اساس سپاه بر مبنای عدالت، درستی، دینداری، آزادیخواهی، ایثار، گذشت، شهادت‌طلبی و ارزش‌های دینی و انسانی پایه‌ریزی شده است.

معاون سیاسی ـ. اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه دوست و دشمن می‌دانند سپاه ایجاد شد تا ایثارگری کند و انقلاب اسلامی باقی بماند تصریح کرد: انقلاب اسلامی انفجار نور بود که در جهان طنین‌انداز شد و سپاه تقویت‌کننده این نور است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی، صهیونیست، گروهک‎های تروریستی و وابسته، مخالف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند ادامه داد: مثل روز روشن است که کلام ترامپ تراوش ذهن لابی صهیونیست و منافقین در آمریکا و فضاسازی آنهاست.

آزادبخت با بیان اینکه دشمنان بدانند انقلاب اسلامی با سپاه عجین است خاطرنشان کرد: سپاه نقش عمده و گسترده‌ای در صیانت از اهداف انقلاب اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه سپاه در همه عرصه‌ها مشغول خدمتگذاری است و تنها یک نیروی نظامی نیست گفت: امروز در مناطق سیل‌زده شاهدیم سبزپوشان صدیق سپاه از نیرو‌های محوری خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به جمله شهید بهشتی خطاب به آمریکا که «از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» گفت: ما هم می‌گوییم آمریکا «از دست سپاه ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار