رئیس پلیس فتا استان همدان در پایان توصیه کرد: شبکه و گروه‌های مجازی به هیچ عنوان مکان مناسبی برای همسریابی نیست و والدین باید در این زمینه و آموزش چگونگی استفاده از فضای مجازی را به فرزندان خود مهم بشمارند و نسبت به آن بی‌توجه نباشند.
کد خبر: ۷۳۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 10 April 2019
سرهنگ فیروز سرخوش نهاد از دستگیری جوان ۲۹ ساله به علت تهدید انتشار عکس و فیلم‌های دختری در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سرخوش نهاد با اعلام این خبر تشریح کرد: چندی پیش دختری ۲۵ ساله با مراجعه به پلیس فتا اظهار کرد که جوانی ۲۹ ساله در یکی از شبکه‌های مجازی همسریابی او را تهدید به انتشار عکس و فیلم‌های شخصی می‌کند.

وی ادامه داد: این دختر جوان در گروه همسریابی با این پسر ۲۹ ساله آشنا شده و برای شناخت بیشتر چندین بار یکدیگر را ملاقات کرده و ارتباط آن‌ها پس از مدتی صمیمانه‌تر از قبل می‌شود در حالیکه خانواده دختر کاملا از این موضوع بی خبر بوده و هیچ اطلاعی نداشته‌اند.

سرخوش‌نهاد تصریح کرد: پس ازگذشت مدتی از رابطه این دو جوان، شاکی به این نتیجه می‌رسد که با یکدیگر تفاهم آنچنانی نداشته و به درخواست ازدواج پسر جواب منفی می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این جوان ۲۹ ساله پس از شنیدن جواب منفی دختر مورد علاقه‌اش اقدام به تهدید او مبنی بر انتشار عکس‌ها و فیلم‌های شخصی او در همان شبکه مجازی همسریابی می‌کند. شاکی هم پس از تهدید خواستگارش به پلیس فتا مراجعه کرده و موضوع را با کارشناسان در میان می‌گذارد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده با انجام تحقیقات پلیسی و فنی، پسر جوان به دام پلیس افتاد و طی تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده انگیزه خود را انتقام جویی اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار