رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: ضروری است با آینده نگری و تدوین برنامه‌ها و زیرساخت‌ها از بروز حوادث ناگوار و بحران‌ها پیش گیری کرد.
کد خبر: ۷۳۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ 09 April 2019

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: ضروری است با آینده نگری و تدوین برنامه‌ها و زیرساخت‌ها از بروز حوادث ناگوار و بحران‌ها پیش گیری کرد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، اکبر کاوسی امید در نخستین جلسه کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورا در سال ۹۸ ضمن تبریک سال جدید و ایام شعبانیه و میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار اظهار کرد: امام حسین علیه السلام پاسدار اسلام ناب بود که نامگذاری سالروز تولد سالار شهیدان به نام روز پاسدار در نظر گرفته شده و دارای مفهوم بلند و عمیقی است که اندیشه ژرف و تابناکی را در تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال دارد.

کاوسی امید با بیان اینکه سپاه پاسداران نهادی در جهت پاسداری از اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: عمل بسیار احمقانه رئیس‌جمهور آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در زمره گروه تروریستی نشان از عصبانیت این ترامپ و دست نشانده هایش از عملکرد خوب سپاه در منطقه غرب آسیا دارد و ما این عمل وقیحانه را محکوم می‌کنیم.

وی در ادامه به بارندگی‌های اخیر و بحران سیل و سیلاب اشاره کرد و یادآور شد: همدان در امرمقابله با بحران به خوبی عمل کرد و توانست به خوبی مدیریت کند و بحران و گرفتاری‌هایی که در استان‌های دیگر بوجود آمد به دلیل عدم مدیریت و عدم پیش بینی‌های مناسب حوادث بوده که باید با آینده نگری آن را حل و فصل کنیم تا در آینده شاهد اتفاقات تاسف باری نباشیم.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان همچنین به نامگذاری سال ۹۸ به عنوان رونق تولید اشاره کرد و گفت: تدابیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌ها بسیار به جا و شایسته است که امسال نیز رونق تولید در ادامه نامگذاری سال‌های گذشته صورت گرفته و ما نیز در کمیسیون‌های مختلف شورا در راستای تحقق این شعار گام خواهیم برداشت.

کاوسی امید افزود: اعضای شورا در راستای تحقق شعار سال سعی دارند در تمامی مولفه‌هایی که می‌توانند در خصوص رونق تولید گام بردارند بویژه در بخش توانمندسازی همشهریان در جهت تولید گام‌هایی برداشته خواهد شد.

 وی همچنین او با اشاره به اینکه اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی مطالبه‌گری مردم و، ولی امر مسلمین هستند، افزود: تمامی سعی ما بر این است تا حداکثر امکان صرفه جویی هزینه‌ها را در شهرداری داشته باشیم و از محل این صرفه جویی در جهت رونق تولید گام‌های موثری را برداریم.

وی اشاره به اینکه در بحث درآمد‌های پایدار و مستمر حرکت‌های خوبی در شهرداری صورت گرفته افزود: در این راستا هدف این است تا بودجه سال ۹۸ در بحث درآمدی و هزینه‌ای محقق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار