فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به سخن شهید بهشتی که «به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» ادامه داد: دشمن از اقدامات انقلابی سپاه عصبانی است.
کد خبر: ۷۳۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ 09 April 2019
سردار مظاهر مجیدیگفت: اقدام آمریکا در خطاب قرار دادن سپاه به عنوان تروریست نشان می‌دهد در طول ۴۰ سال گذشته این مجموعه یک حرکت انقلابی و صحیح در راستای موازین انقلاب اسلامی را طی کرده است.

به گزارش فارس، سردار مجیدی در حاشیه دیدار و تجدید بیعت با مدیران کل استان با فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) در استان در خصوص تروریسم شمردن سپاه توسط آمریکا اظهار کرد: نتیجه عملکرد ۴۰ ساله سپاه عصبانیت دشمن است چراکه با وجود برنامه‌ریزی در منطقه برای استثمار ملت‌ها با ایستادگی سپاه مواجه شده است.

وی افزود: اقدام آمریکا در خطاب قرار دادن سپاه به عنوان تروریست نشان می‌دهد در طول ۴۰ سال گذشته این مجموعه یک حرکت انقلابی و صحیح در راستای موازین انقلاب اسلامی را طی کرده است.

وی با اشاره به گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: امروز سپاه و بسیج این افتخار را دارد که توانسته در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کند.

مجیدی با اظهار خرسندی از حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سپاه همدان و حمایت از این مجموعه انقلابی خاطرنشان کرد: این حرکت نشان می‌دهد عموم مردم و مدیران پاسدار انقلاب اسلامی هستند و هر کس به سهم خود از کشور پاسداری و دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه حرکت زشت دشمن، وفاق و اتحاد را در میان مدیران و مسوولان بیش از پیش می‌کند تصریح کرد: حرکت نمادین امروز مجلس و پوشیدن لباس سبز پاسداری بر تن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در خصوص اهداف آمریکا در خطاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان تروریست بیان کرد: آن‌ها با این اقدام می‌خواهند اسرائیل را به عنوان دست‌نشانده خود در منطقه حفظ کنند.

وی افزود: به طور قطع مردم در برنامه‌های آینده همچون سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت سپاه مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار