جواد گیاه شناس اظهار کرد: صدا و سیما باید جوابگو جوسازی‌های اخیر باشد. 
کد خبر: ۷۳۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 09 April 2019
عضو شورای اسلامی شهرهمدان با تاکید بر اینکه صدا و سیمای مرکز استان در بحران‌های اخیری که در کشور وجود داشت همدان را نیز بحرانی جلوه داد، گفت: وظیفه صدا و سیما آرام کردن جامعه است نه بحرانی جلوه دادن شهری که هیچ بحرانی آن را تهدید نمی‌کرد. 

به گزارش ایسنا، گیاه شناس در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرهمدان اظهار کرد: صدا و سیما باید جوابگو جوسازی‌های اخیر باشد. 

گیاه شناس با اشاره به اینکه همدان دارای زیرساخت‌های مناسبی است، خاطرنشان کرد: همدان در این ایامی که بسیاری از استان‌ها درگیر بحران و حوادث طبیعی بودند نشان داد شهر تاب آوری است، اما متاسفانه برخی نگرش‌های غیراصولی مثل صدا و سیما باعث شد آنطور که باید از ظرفیت‌هایمان در ایام عید استفاده نشود. 

وی با اشاره به اینکه برای تبدیل همدان به مقصد گردشگری باید به عنوان نهاد عمل کنیم، تصریح کرد: متاسفانه ۱۰ روز مانده به عید و تعطیلات ستاد تشکیل می‌دهیم و انتظار افزایش گردشگر داریم، اما با این کار نه تنها به هدف نمی‌رسیم بلکه لطمه وارد می‌کنیم. 

گیاه شناس با تاکید بر اینکه باید ستاد تسهیلات نوروزی را به یک نهاد گردشگری که دارای برنامه‌های مدون و پاسخگو است، سوق دهیم گفت: همچنین برای تابستان نیز راهکار‌های مناسبی اندیشیده شود. 

عضو شورای اسلامی شهرهمدان در بخش دیگری به جذب سرمایه گذار نیز اشاره کرد و افزود: در ستاد اسکان و خدمات سفر فرصت‌های سرمایه گذاری همدان مورد توجه قرار گیرد. 

تبلیغات به زبان‌های خارجی نداریم 

نایب رئیس شورای شهر همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه تبلیغات گردشگری به زبان‌های خارجی نداریم و باید در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود، گفت: امسال برخی برنامه‌های نیمه کاره از سال گذشته مانند فرهنگ‌سرای کسب کار اولویت برنامه‌ها قرارگیرد. 

حمید بادامی نجات با اشاره به اینکه شاهد خدمات قابل قبولی در ستاد تسهیلات سفر نوروزی بودیم و سایر ارگان‌ها و شهرداری کمک شایانی کردند، اظهار کرد: با توجه به اینکه شعار امسال رونق تولید نام گرفته امید است فرهنگ‌سرای کسب و کار به زودی تکمیل شود چراکه همدان در این حوزه شهری پیشتاز بوده و فضا و بستر‌های لازم فراهم شده بر همین اساس باید درسطح شهر موجی ایجاد کنیم که مردم به این سمت سوق داده شوند. 

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این جلسه گفت: امسال فقط برای تبلیغ همدان در سایر استان‌ها ۵۰۰ میلیون تومان بودجه تخصیص داده شده است. 

حسین قره‌باغی اظهار کرد: شهرداری وظیفه خود را به خوبی در خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز انجام داد، اما در زمینه خدمات رسانی مطلوب‌تر به کمک همه دستگاه‌ها نیازمندیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار