آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز تأسیس تاکنون بیشترین ضربه را به تروریسم خطرناک در منطقه زده و این نیروی توانمند همواره در کنار ملت با گروه‌های تروریستی که متکی به حمایت‌های قدرت‌های بزرگ بوده‌اند به مقابله پرداخته است.
کد خبر: ۷۳۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ 09 April 2019
نماینده، ولی فقیه در استان همدان اعلام کرد: آمریکای جهانخوار که سرخورده از شکست‌ها و ناکامی‌های خود سعی در منزوی کردن ایران اسلامی دارد با وقاحت و بی‌شرمی سپاه پاسداران را جزء گروه‌های تروریستی اعلام کرده که این نشانگر عمق کینه‌ورزی، سفاهت و جهالت این رژیم و رئیس جمهور سفاک آن است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با صدور بیانیه‌ای اقدام خبیث آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کرد.

او در این بیانیه اظهار کرد: سپاه پاسداران فرزند رشید انقلاب اسلامی است که با پشتوانه عظیم الهی، مکتبی و برخورداری از انسانی‌هایی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی و ولایت فقیه با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه، تخصص و بینش، امروز به صورت مجموعه‌ای همچون (بنیان مرصوص) کشور و نظام اسلامی را تحت زعامت مقام معظم رهبری مانند دژی نفوذ ناپذی در بر گرفته و از هر خطر و توطئه‌ای مصونیت بخشیده است.

امام جمعه همدان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز تأسیس تاکنون بیشترین ضربه را به تروریسم خطرناک در منطقه زده و این نیروی توانمند همواره در کنار ملت با گروه‌های تروریستی که متکی به حمایت‌های قدرت‌های بزرگ بوده‌اند به مقابله پرداخته است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر که تروریست‌های مورد حمایت قدرت‌های بزرگ از جمله آمریکای خبیث منطقه را به آتش کشیده بودند، سپاه پاسداران با شجاعت و قدرت در مقابل آن‌ها ایستاد و با تقدیم شهدایی گرانقدر امنیت و آرامش را به ملت‌های منطقه هدیه داد که قطعا این مجاهدت‌های سپاه از اذهان مردم مظلوم منطقه پاک نخواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم آمریکای جهانخوار که دستان پلیدش به خون هزاران انسان بیگناه در سراسر جهان آلوده است و باید پاسخگوی حمایت‌های آشکار و پنهان خود از تروریست باشد سرخورده از شکست‌ها و ناکامی‌های خود در منزوی کردن ایران اسلامی با وقاحت و بی‌شرمی سپاه پاسداران را جزء گروه‌های تروریستی اعلام کرده که این نشانگر عمق کینه‌ورزی، سفاهت و جهالت این رژیم و رئیس جمهور سفاک آن است.

وی ضمن تبریک میلاد سراسر سعادت حضرت حسین بن علی (ع) و روز پاسدار، حضرت ابالفضل العباس و روز جانباز و امام سجاد (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر و ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه شیطان بزرگ تأکید کرد: سپاه پاسداران همواره در قلب مردم ایران اسلامی و ملت‌های مظلوم و حق‌طلب جای دارد و مورد حمایت آنان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار