نماینده، ولی فقیه در استان همدان در جمع اصحاب رسانه گفت: مسئله توسعه استان امر جدی است و نه تنها در اقتصاد بلکه در عرصه‌های مختلف باید مورد توجه باشد و در زمینه توسعه اقتصاد مقاومتی باید راهکار‌های مختلف مطالعه و اجرایی شود.
کد خبر: ۷۳۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹ 07 April 2019
نماینده، ولی فقیه در استان همدان در جمع اصحاب رسانه گفت: مسئله توسعه استان امر جدی است و نه تنها در اقتصاد بلکه در عرصه‌های مختلف باید مورد توجه باشد و در زمینه توسعه اقتصاد مقاومتی باید راهکار‌های مختلف مطالعه و اجرایی شود.

به گزارش تابناک همدان، آیت الله شعبانی با تاکید به اینکه باید کار اساسی در استان صورت گیرد، افزود: ابتدا باید زیرساخت‌های توسعه فراهم شود و اگر مباحث زیربنایی رخ ندهد نمی‌توانیم شاهد توسعه باشیم که این مهم نیازمند توسعه تفکر عمومی در استان است.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری از سوی اصحاب رسانه فریاد زده شود اظهار داشت: پرداختن به حواشی و افراطی‌گری مانع از توسعه می‌شود.

آیت الله شعبانی با تأکید بر اینکه رسانه برای فعالیت نیاز به صداقت دارد؛ نقش این مجموعه را در تقابل با رسانه‌های معاند بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: دشمن از طریق رسانه، شبیخون فرهنگی به راه انداخته که باید هوشیار بود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران صداقت در کار را در اولویت قرار دهند، تصریح کرد: مطبوعات ما انقلابی و ولایی هستند و در فضای رسانه‌ای تقابلی قرار دارند چراکه امروز دشمن با رسانه جنگ اقتصادی و روانی ایجاد می‌کند و رسانه‌های داخلی مقابل آن قرار دارند.

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید صدای مردم و مسئولین را به هم برسانند، افزود: این زمینه نیاز است ارتباط صحیح مدیریت شود و تفکر عمومی استان باید دچار تحول شود تا بتوان توسعه در روبنا‌ها را ایجاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از رسانه‌ها در چارچوب‌ها به معنای توجه به گرایش‌های سیاسی نیست بلکه انقلابی‌گری و پایبندی به نظام اسلامی مورد توجه است، افزود: مجمع جوانان در استان همدان تشکیل شده و از جوانان صاحب اندیشه و فکر استفاده خواهیم کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان خاطر نشان ساخت: همدان جوانان نخبه خوبی دارد، اما گمنام هستند و امیدواریم شرایطی فراهم شود که از ظرفیت آن‌ها بهره‌مند شویم.

آیت الله شعبانی با تأکید بر اینکه در عرصه رونق تولید حامی تولیدکنندگان و بخش خصوصی هستیم، اظهار داشت: از رسانه‌ها نیز به شرط رعایت چارچوب‌ها و خطوط قرمز نظام از سوی اصحاب رسانه حمایت خواهم کرد.

وی همچنین با پیشنهاد مطالعه کتاب "مغالطات" اثر "علی‌اصغر خندان" به اصحاب رسانه مطرح کرد: گاهی اوقات اصحاب رسانه سهواً در انتقال سخنان افراد و ... دچار برخی اشتباهات می‌شوند به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم این کتاب را مطالعه کنید تا اشتباهاتتان کاهش یابد.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه نجابت و حکمت در رسانه‌های استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه نمایندگی، ولی فقیه به بنده محول شده که با همراهی اصحاب رسانه، مردم و مسوولان امیدوارم کار‌های خوبی را برای توسعه اقتصادی، فرهنگی، علمی و دینی جامعه انجام دهیم.

آیت الله شعبانی در پایان خواستار بررسی راهکار‌های تحقق اقتصاد مقاومتی به صورت بومی و محلی در استان همدان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار