رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه گام‌هایی در راستای رضایتمندی مردم برداشته شد گفت: میزان رضایت مردم افزایش یافته و کمترین میزان شکایت‌ها را از شهرداری داشتیم.
کد خبر: ۷۳۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 07 April 2019
کامران گردان با بیان اینکه سال ۹۸ انتخابات را در پیش رو داریم گفت: از مدیران شهرداری می‌خواهیم وارد امور انتخاباتی نشوند زیرا مسائل به خوبی رصد می‎شود.

به گزارش  فارس، نخستین صحن شورای اسلامی شهر همدان در سال ۱۳۹۸ با دیدار نوروزی اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری همدان همراه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه گام‌هایی در راستای رضایتمندی مردم برداشته شد گفت: میزان رضایت مردم افزایش یافته و کمترین میزان شکایت‌ها را از شهرداری داشتیم.

گردان با تأکید بر اینکه طی سال گذشته به صورت ویژه به مناطق توانمندسازی در همدان توجه شد اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت با وجود مشکلات مالی موجود انجام شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته شهرداری موفق شد با برقراری تعامل با دستگاه‌های دیگر به ویژه آبفا و برق هزینه‌ها را کاهش دهد افزود: اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام قوت گرفتند به ویژه تقاطع غیر همسطح شهید همدانی که با تزریق مالی مواجه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: امیدواریم پروژه‌های جدیدی در سال ۹۸ را آغاز کنیم تا کار‌های ماندگاری به جا بماند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر دغدغه داشتند تعامل لازم با شهرداری داشته باشند تصریح کرد: البته نواقصی نیز به مانند سایر سازمان‌ها وجود دارد که قابل رفع است.

اقدامات به موقع برای جلوگیری از وقوع سیل در همدان

گردان با اشاره به اینکه در بارش‌های سیل‌آسای اخیر مدیریت بحران در استان به خوبی انجام شد ادامه داد: در حوزه پیش‌بینی اقدامات خوبی در شهر همدان صورت گرفت.

گردان با بیان اینکه اقداماتی، چون لایروبی و دیواره چینی به موقع انجام شد خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌هایی لازم انجام شد و با توجه به تجربه‌ای که به دست آمد، مشکلات در حال رفع است.

وی با بیان اینکه سال ۹۸ انتخابات را در پیش رو داریم اظهار کرد: از مدیران شهرداری می‌خواهیم وارد امور انتخاباتی نشوند، زیرا مسائل به خوبی رصد می‎شود.

سال سختی بود، اما به خوبی پشت سر گذاشته شد

شهردار همدان نیز در این دیدار اظهار کرد: سال ۹۷ با وجود آنکه سال سختی در حوزه اقتصادی بود، اما با همکاری اعضای شورا و همدلی مدیران شهرداری، مسائل به خوبی پشت سر گذاشته شد.



عباس صوفی با بیان اینکه انصافاً سال خوبی بود و شرمنده همکاران نشدیم افزود: با وجود آنکه دیگر شهر‌ها با مشکل مواجه بودند، اما با اقدامات انجام شده از نظر پرداخت حقوق و انجام تعهدات سال خوبی پشت سر گذاشته شد.

وی با بیان اینکه از ۲۰۰ پروژه بیش از ۱۸۰ پروژه پایان یافته و یا در حال اجراست تصریح کرد: در آستانه نوروز مدیران شهرداری، شهر را آماده کردند و در حوزه‌های مختلف مسؤولان کم نگذاشتند.

شهردار همدان با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات و استقبال از مسافران با موفقیت تعطیلات را پشت سر گذاشت ادامه داد: البته امسال به خاطر شرایط جوی، مسافران کاهش داشتند، اما تا پایان شهریورماه، شهر را آماده پذیرش گردشگران آماده نگاه می‌داریم لذا المان‌ها جمع‌آوری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه سیل با وجود گسترده بودن، شهر را دچار چالش نکرد خاطرنشان کرد: ظرفیت رودخانه شهر ۴۴ میلی‌متر است و ما ۱۱۰ میلی‌متر بارش داشتیم.

صوفی گفت: این موضوع نشان می‌داد اگر لایروبی نمی‌شد و اقدامات لازم انجام نمی‌شد، با مشکل مواجه می‌شدیم، اما با کمک خدا و تلاش مستمر همکاران این روز‌ها را پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه تمام آب‌های اطراف به سمت شهر همدان هدایت می‌شدند گفت: در نهایت استانداری ورود کرد و این مسأله نیز رفع شد.

شهردار همدان با بیان اینکه در سال ۹۸، ۴۳۰ ریزپروژه تعریف شده است اظهار کرد: این پروژه‌ها در سطح شهر به صورت متوازن دیده شده و امید است آبرومندانه موضوع را پشت سر بگذاریم.

وی همچنین از تقدیر از عوامل شهرداری در مهار سیل و حضور مطلوب در ستاد تسهیلات سفر خبر داد.

اقدامات شهرداری در ترویج فرهنگ شهادت قابل تقدیر است

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر همدان نیز بیان کرد: سال گذشته از شهرداری درخواست کردیم ورودی‌های شهر مزین به تصاویر شهدا شود که این اقدام انجام شد و جای تقدیر دارد.



نرگس نورالله‌زاده گفت: اگر مدیریت بحران به خوبی انجام نمی‌شد همدان نیز به مانند برخی نقاط کشور خبرساز و حادثه‌ساز می‌شد.

وی افزود: در قانون حمایت از کسب و کار شهرداری نیز مسؤولیتی دارد که نسبت به ایجاد یک مکان برای نمایشگاه محصولات کسب و کار‌های خرد اقدام کنند و در راستای شعار سال گام بردارد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه امید است دیتاسنتر در سال جاری خریداری شود تصریح کرد: بدون تردید این اتفاق هزینه‌کرد صرف نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است که در نهایت به افزایش سطح ارتقای خدمات به مردم منجر می‌شود.

شهرداری نمره عملکرد خود را ارتقا داد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان نیز اظهار کرد: دو مدیریت در سال ۹۷ به صورت برجسته در سال ۹۷ و ایام نوروز داشتیم به طوری که نمره عملکرد شهرداری افزایش داده شد.



علی‌اکبر کاووسی‌امید با بیان اینکه مدیریت مالی به نحو احسن در شرایط سخت مالی انجام شد افزود: پرداختی‌ها و بدهی‌های گذشته امروز به پیمانکاران پرداخت شد و پرداخت پاداش‌ها به خوبی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارت‌های اعتباری خرید کالا‌های اساسی به همه کارکنان شهرداری قابل تقدیر است تصریح کرد: مدیریت بحران در زمان بارش نزولات آسمانی به خوبی در استان صورت گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه با مدیریت مناسب، بحران به نعمت بدل شد ادامه داد: سه عامل لطف الهی، حضور میدان مدیران به صورت کامل و بدون وقفه در ۴۸ ساعت بحرانی، تعاون و همکاری خوب با سایر دستگاه‌ها و نهادها، چون ارتش، سپاه، بسیج، هلال احمر باعث شد این وضعیت به صورت مطلوب پشت سر بگذرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی در حوزه پیشگیری انجام شد خاطرنشان کرد: امیدواریم سال ۹۸ با صرفه‌جویی در هزینه‌ها بتوانیم در حوزه فناوری اطلاعات در راستای افزایش شفافیت و خدمات‌رسانی به مردم داشته باشیم.

مطالبات پرداخت شد

معاون شهردار همدان نیز بیان کرد: شهرداری سال ۹۷ را با فراز و نشیب‌هایی که داشت به خوبی پشت سر گذاشت.

مجید درویشی با اشاره به اینکه پایان سال همه پرداخت‌های پرسنل و بخشی از پرداخت بدهی پیمانکاران انجام شد اظهار کرد: امید است پروژه شهید همدانی تا شهریورماه به اتمام برسد.

وی افزود: با توجه به مجوزی که شورای شهر داد باعث شد نیاز‌های ملی در فروردین ماه تأمین شود و کار‌ها تداوم یابد.

معاون شهردار همدان با بیان اینکه پیش بینی ما این است بودجه به طور کامل و حتی بیش از آن محقق شده است تصریح کرد: سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و نتیجه همدلی این کار در بحث بحرانی که ایجاد شد به چشم دیدیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار