بهروز کارخانه‌ای با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به فاجعه وقوع سیل و خسارت‌های فراوان، مردم لرستان در حال حاضر نیاز مبرم به کمک و یاری هموطنان عزیز دارند که در این راستا جمعیت هلال احمر استان تعداد ۵۰ نیروی امدادگر، ۲ تیم آموزش و نگهداری سگ‌های تجسس و ۲ قلاده سگ تجسس به مناطق سیل زده اعزام کرده است.
کد خبر: ۷۳۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 04 April 2019
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اعزام ۵۰ نیروی امداد و نجات به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: همچنین ۲ تیم پزشکی، ۸ دستگاه خودرو کمک‌یار، ۲ دستگاه موتور روبین، ۱۰۰۰ تخته پتو، ۱ هزار و ۴۰۰ چادر اسکان، ۳ هزار بسته مواد غذایی و یک کامیون ظروف یکبار مصرف از دیگر کمک‌های اعزامی هلال احمر استان همدان است.

کارخانه‌ای با اشاره به مشارکت مردم در اعزام اقلام گوناگون به مناطق سیل زده عنوان کرد: خوشبختانه مشارکت مردمی در این امر بسیارعالی و قابل تحسین بوده و در حال حاضر تعداد بسیاری از اقلام دیگر در حال بسته‌بندی و آماده سازی برای اعزام به استان لرستان است.

وی با بیان اینکه اولویت اول نیاز مردم سیل زده لرستان مواد غذایی است تصریح کرد: اولویت اعزام به ترتیب مواد غذایی، چون کنسرو، تن ماهی، نان و خشکبار و سپس البسه و پتو است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در پایان یادآور شد: با توجه به بارش‌های اخیر در استان همدان نیز تیم‌های امداد و نجات. همچنان درسراسر نقاط استان در حال ارائه خدمات و فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار