مشاور عالی سازمان میراث‌فرهنگی در ستاد خدمات سفر کشور گفت: در حوزه صنایع‌دستی بخش قابل‌توجهی از فعالین این حوزه را زنان تشکیل می‌دهند و در کشور، ۷۵ درصد فعالان صنایع دستی زنان هستند و خوشبختانه زنان در مباحث گردشگری و صنایع‌دستی حضوری پررنگ دارند.
کد خبر: ۷۳۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴ 02 April 2019

مشاور عالی سازمان میراث‌فرهنگی در ستاد خدمات سفر کشور گفت: خوشبختانه زنان در مباحث گردشگری و صنایع‌دستی حضوری پررنگ دارند.

 به گزارش تابناک همدان، از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر نوروز ۹۸؛ فریبا رحمان‌پور در جریان بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان افزود: خوشحالم که در ابتدای سال ۹۸ و هم‌زمان با بارش رحمت الهی در جمع مردم خوب و خون‌گرم استان همدان هستم؛ و امیدوارم سال خوبی برای همه مردم باشد. 

وی اظهار کرد: بنده شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی همه عوامل و دستاندرکاران ستاد خدمات سفر در استان همدان بوده و از همه کسانی که در این تلاش مشارکتی سهم داشتند و دارند صمیمانه تشکر می‌کنم.

رحمان‌پور با تقدیر از عملکرد مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان از همه دست‌اندرکاران استان تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: باید یک خداقوت جانانه به همه عزیزان گفت. 

 وی با بیان اینکه در استان همدان زنان نقش مهمی در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارند، گفت: در این استان زنان توانمندی داریم که در بخش‌های مختلف این حوزه‌ها فعالیت دارند.

 رحمان‌پور افزود: خوشبختانه در حوزه صنایع‌دستی بخش قابل‌توجهی از فعالین این حوزه را زنان تشکیل می‌دهند و ما در کشور، ۷۵ درصد فعالان صنایع دستی زنان هستند و در بخش گردشگری هم زنان نقش پررنگ و چشم‌گیری دارند. 

 وی ادامه داد: در بخش میراث فرهنگی و مرمت آثار باستانی زنان حضور فعال داشته و در بخش تشکل‌های مردمی، مجموعه‌های کار آفرینی، مجموعه‌های مرتبط با صنایع‌دستی و گردشگری، زنان فعال و توانمندی در حال فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار