سیدجواد حسینی با بیان اینکه نیرو‌های سپاه و بسیج از همه گردان‌ها، گروه ۴۳ امام علی (ع) و... از دیروز در کنار سایر نیرو‌های امدادی و ستاد بحران شهرستان آماده خدمات‌دهی هستند اظهار کرد: بیشتر اقدامات ما در روستا‌ها و حاشیه شهر بوده است.
کد خبر: ۷۳۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ 01 April 2019
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: شب گذشته در روستای زیرآبیه تعدادی از از منزل تخلیه و افراد آن به مکان امنی در روستا هدایت شدند، ضمن اینکه احشام نیز به مکان امنی انتقال یافتند.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روستا‌ها گفت: با شدت بارش‌ها تعدادی از روستا‌های شهرستان دچار آبگرفتگی شدند که در این روستا با استفاده از امکانات سپاه برنامه تخلیه منازل را داشتیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: شب گذشته در روستای زیرآبیه تعدادی از از منزل تخلیه و افراد آن به مکان امنی در روستا هدایت شدند که از جمله آن‌ها یک خانم مسن بود که منزلش دچار آبگرفتگی شده بود.

وی افزود:در محل‌های نگهداری احشامی که احتمال ریزش و تخریب وجود داشت انتقال احشام نیز توسط نیرو‌های سپاه و سایر نیرو‌های امدادی ستاد بحران انجام شده و احشام به محل امنی انتقال داده شدند.

حسینی تصریح کرد: بیشترین تمرکز نیرو‌های امدادی شهرستان در این روستا بود که خوشبختانه با اقدامات به موقع مشکل تا حدود زیادی رفع شده است.

وی با بیان اینکه در روستای مصلحان نیز با توجه به تخریب یک منزل افراد این خانواده به محلی امن انتقال داده شدند گفت: در روستا‌های بخش زند و سامن نیز اقدامات رفع آبگرفتگی روستا‌ها توسط امکانات و نیرو‌های سپاه و بسیج همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار