مسعود حمیدیان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینیی هواشناسی پنج روز قبل از آغاز بارندگی شورای شهر و شهرداری جلسه فوق‌العاده به منظور آمادگی کامل در راستای کنترل وضعیت شهر تویسرکان برگزار کرد.
کد خبر: ۷۳۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 01 April 2019
رئیس شورای شهر تویسرکان با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی شهرداری تویسرکان از آغاز بارش‌ها با هدف خدمات‌دهی به مردم گفت: تاکنون هشت ساختمان متروکه خالی از سکنه در مسیر‌های اصلی و فرعی به دلیل رفع خطر جانی با هماهنگی دادستانی تخریب شدند.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه پاکسازی و لایروبی مسیر رودخانه‌ها، آبراه‌ها و دهانه پل‌ها افزود: شهرداری دستگاه بیل مکانیکی در دهانه پل‌هایی که احتمال آبگرفتگی دارند به منظور پیشگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از آبگرفتگی به حالت آماده‌باش قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها و تصمیماتی که از قبل اتخاذ شده بود به لطف خدا مشکلی در سطح شهر در خصوص آب‎‌گرفتگی و سیلاب نداشتیم.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی شهرداری تویسرکان از آغاز بارش‌ها با هدف خدمات‌دهی به مردم گفت: تاکنون هشت ساختمان متروکه خالی از سکنه در مسیر‌های اصلی و فرعی به دلیل رفع خطر جانی با هماهنگی دادستانی تخریب شدند.

حمیدیان با تاکید بر اینکه ساختمان‌های این گونه ضمن خطر جانی، مسدود شدن مسیر تردد مردم را به دنبال دارد، تصریح کرد: با توجه به گلی بودن برخی از ساختمان همچنان در سطح شهر در حال بازدید میدانی و تخریب مساکنی که احتمال ریزش دارند، هستیم.

وی ادامه داد: البته برخی از مسکن‌ها به درخواست مردم به علت بارش شدید ریزش داشته و برخی را هم مالک خواسته که تخریب شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی ۱۰۰ نفر نیروی شهرداری در سطح شهر تویسرکان از آغاز بارش نزولات آسمانی افزود: مدیریت بحران شهرداری همچنان در حال خدمات‌رسانی است بر همین اساس در شهر تویسرکان با مشکلی خاصی مواجه نشدیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار