کریم حمیدوند اظهار کرد: به علت شدت بارش باران امروز تاکنون ۳۲ واحد منزل مسکونی و واحد دامی در سطح روستا‌های این شهرستان تخریب شده است.
کد خبر: ۷۳۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 01 April 2019
فرماندار شهرستان اسدآباد از تخریب ۳۲ منزل مسکونی و واحد دامی روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی بیل مکانیکی زنجیری و کف کش و ماشین آلات را از جمله تجهیزات مورد نیاز در این شهرستان برای مقابله با وضعیت کنونی عنوان کرد و افزود: اکثر واحد‌های تخریبی از نوع کاهگلی بوده و در حال حاضر از بخشداری‌های شهرستان خواسته ایم تا نسبت به آمار تخریبی‌های موجود برای برآورد خسارت اقدام شود.

حمیدوند با اشاره به اینکه سرریز رودخانه‌ها و روان آب‌ها به مزارع سطح شهرستان سرایت کرده است، گفت: بیشتر روستا‌های اسدآباد در محاصره آب هستند که بعد از ظهر امروز به علت آبگرفتگی روستای نجف آباد و ورود آب به برخی از منازل مسکونی، منازل این روستا با هماهنگی فرمانداری شهرستان تخلیه شد.

حمیدوند همچنین خاطرنشان کرد: به علت ورود آب به برخی منازل مسکونی روستا‌های نصرت آباد و پیرشمس الدین اسکان ساکنان این روستا‌ها نیز انجام شده است.

فرماندار در ادامه از اعزام تیم عملیاتی هلال احمر شهرستان برای تخلیه آب از منازل مسکونی روستای کوانج خبر داد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون مشکلی به علت شدت بارش‌ها در سطح شهر وجود نداشته است.

حمیدوند با اشاره به وارد شدن خسارات به باغات و مزارع سطح شهرستان تصریح کرد: جهاد کشاورزی شهرستان از فردا به کمک کارشناسان خود خسارت‌های وارده به مزارع و باغات کشاورزی شهرستان را برآورد خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار