معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد به دو مورد بازدید مشترک با ادارات اشاره کرد و افزود: ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۷۲۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳ 29 March 2019
محمدجواد نظری‌پویا از معدوم‌سازی ۳۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیرقابل مصرف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، نظری‌پویا با اشاره به بازدید بازرسان گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد طی ایام نوروز از اماکن مختلف اظهار کرد: روز هفتم فروردین ۲۲ مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و طبخ مواد غذایی شهرستان اسدآباد انجام شد.

وی با اشاره به معرفی چهار واحد متخلف به مراجع قضایی اضافه کرد: در این روز هشت مورد کلرسنجی انجام شده است.

وی با اشاره به هفت مورد بازرسی از واحد‌های مختلف در روز ششم فروردین گفت: در این روز پنج مورد کلرسنجی آب انجام شده است.

نظری‌پویا با بیان اینکه در روز ششم فروردین هشت مورد سنجش با دستگاه پرتابل ثبت شد افزود: در روز پنجم فروردین ۱۰ مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد عذایی انجام شد.

وی با اشاره به انجام هشت مورد کلرسنجی آب خاطرنشان کرد: در این روز ۵.۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف جمع‌آوری و معدوم شد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه پنج مورد سنجش با دستگاه پرتابل ثبت شد که دو مورد مطلوب و سه مورد نامطلوب بود گفت: بازرسان بهداشت محیط چهارم فروردین ۱۳ مورد بازدید از اماکن تهیه، توزیع و عرضه انجام دادند.

وی به هشت مورد کلرسنجی آب در این روز اشاره کرد و افزود: ۲۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع‌آوری و معدوم‌سازی شد.

نظری‌پویا با اشاره به ۱۰ مورد سنجش با دستگاه پرتابل که ۸ مورد مطلوب و دو مورد نامطلوب بود تصریح کرد: طرح سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند سال ۹۷ آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار