امیرحسین نقی‌پور از ضبط و امحاء ۲ هزار و ۲۶۶ کیلوگرم مواد گوشتی غیر قابل مصرف در ایام نوروز خبر داد و گفت: پنج مرکز عرضه گوشت مرغ و آلایش مرغی تازه پلمب شد.
کد خبر: ۷۲۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶ 29 March 2019
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از پلمب پنج مرکز عرضه گوشت مرغ و آلایش مرغی طی ایام نوروز در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، نقی‌پور با اشاره به اقدمات اداره دامپزشکی در ایام نوروز اظهار کرد: حفظ و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان مواد غذایی با منشأ دامی بخصوص گردشگران نوروزی از وظایف ذاتی دامپزشکی است.

وی گفت: در این خصوص برنامه‌ریزی مدون و منسجم در اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه، نگهداری و مصرف فرآورده‌های خام دامی شهرستان همدان اجرایی شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان با بیان اینکه چهار اکیپ سیار و دو اکیپ ثابت از ۲۰ اسفندماه سال ۹۷ تشکیل شده است گفت: فعالیت اکیپ‌ها از ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ۲۴ ادامه داشته است.

وی با اشاره به اینکه در طول این ۱۸ روز یک‌هزار و ۱۰۸ مورد بازدید از مراکز مختلف انجام شده است افزود: ۴۳ مورد نمونه‌بردای و ۹ مورد حکم قضایی ورود به منزل در رابطه با کشتار غیر مجاز دام ثبت شده است.

نقی‌پور از ضبط و امحاء ۲ هزار و ۲۶۶ کیلوگرم مواد گوشتی غیر قابل مصرف در ایام نوروز خبر داد و گفت: پنج مرکز عرضه گوشت مرغ و آلایش مرغی تازه پلمب شد.

وی بیان کرد: سه واحد قصابی، سه واحد اغذیه فروشی، یک ایستگاه جمع‌آوری شیر خام و ۶ واحد طباخی به علت تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی از جمله اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان در پایان ضمن قدردانی از فعالیت‌های پرسنل اداره دامپزشکی از مردم خواست هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق تلفن گویای ۱۵۱۲ به این اداره گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار