مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: از روز ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا روز هشتم فروردین ماه بیش از ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ مسافر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی دیار هگمتانه دیدن کردند.
کد خبر: ۷۲۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 29 March 2019
 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: از روز ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا روز هشتم فروردین ماه بیش از ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ مسافر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی دیار هگمتانه دیدن کردند.

به گزارش تابناک همدان، کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر نوروز ۹۸؛علی مالمیر اضافه کرد: ۱۵۷ هزار و ۵۹۳ نفر از مسافرانی که به همدان سفر کرده‌اند در هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، مراکز اقامتی فرهنگیان، خانه مسافر‌ها و بوم گردی‌های استان همدان اقامت گرفته‌اند.

مالمیر افزود: در روز هشتم فروردین ۷۲ هزار و ۷۴۵ نفر از مراکز تفریحی و گردشگری همدان دیدن کرده و ۱۱ هزار و ۲۱۹ نفر نیز در مراکز اقامتی حضور داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی به کار گرفته شده و آمار‌های بازدید و اقامت نشان از موفقیت ما در جلب رضایت گردشگران دارد.

علی مالمیر همچنین به آماده سازی اقامتگاه‌های بوم گردی اشاره و با بیان اینکه اقامتگاه‌های بوم‌گردی از فضا‌های زیبای همدان به شمار می‌روند، اظهار کرد: اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی از زیباترین و جذاب‌ترین تأسیسات گردشگری استان در سال‌های اخیر است.

وی اضافه کرد: این مجموعه‌ها اقبال بسیاری بین گردشگران داخلی و خارجی دارد.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد بیشتر خانواده‌ها علاقمند به حضور در چنین جاذبه‌های گردشگری و کسب تجربه در این فضا باشند عنوان کرد: بازدید خانه‌های قدیمی یادآور زیبایی‌های این مکان‌هاست و اوقات خوشی در بازدید از آن برای مسافران به ثبت می‌رسد.

مالمیر در پایان سخنانش از افتتاح ۱۰ اقامتگاه بوم‌گردی در نیمه اول سال جاری در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان همدان در روستای آقبلاغ، مانیزان، وهنان، ورکانه، امزاجرد و ملحمدره دایر است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار