محمود بداغی با اشاره به بازدید از مناطق عملیاتی فکه، هویزه، طلاییه، فتح المبین، دهلاویه، چزابه، شلمچه، اروندکنار و منطقه عملیاتی والفجر ۸ گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف این اردوهاست.
کد خبر: ۷۲۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ 28 March 2019
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به اعزام ۳۰۰ نفر از کبودراهنگ به اردوی راهیان نور گفت: تاکنون بیش از ۶۵۰ میلیون ریال برای کمک به مناطق سیل‌زده در پایگاه‌های بسیج جمع‌آوری شده است.

به گزارش فارس، بداغی با اشاره به برگزاری اردو‌های راهیان نور در تعطیلات نوروز از اعزام بیش از ۳۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان کبودراهنگ در قالب ۶ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی خبر داد.

وی با اشاره به بازدید از مناطق عملیاتی فکه، هویزه، طلاییه، فتح المبین، دهلاویه، چزابه، شلمچه، اروندکنار و منطقه عملیاتی والفجر ۸ گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف این اردوهاست.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزاری اردو‌های راهیان نور در طول سال را یکی از برنامه‌های سپاه دانست و تأکید کرد: باید جوانان خود را با فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی آشنا کرده و این موضوع که آسایش و امنیت امروز کشور مرهون این فرهنگ است را تبیین و تشریح کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقوع سیل در استان‌های شمالی بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۵۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی در پایگاه‌های بسیج جمع‌آوری شده است.

بداغی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌ها هنوز هم ادامه دارد گفت: مردم شهرستان کبودراهنگ همراهی خوبی در کمک به مناطق سیل‌زده داشتند که این موضوع نشان از اوج همدلی آن‌ها دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار