عباس اولیا سمیع با اعلام این خبر اظهار کرد: اورژانس استان همدان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته فعالیت‌ها و امداد رسانی نوروزی خود را آغاز کرده و از آن زمان تا ۶ فروردین، ۶۶ عملیات نیز انجام داده است.
کد خبر: ۷۲۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 28 March 2019
مدیر روابط عمومی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از انجام ۶۶ ماموریت تا در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: در میان عملیات‌های انجام شده توسط اورژانس ۲۷۹ مصدوم درمان شده که بیشترین تعداد آن‌ها را مردان تشکیل می‌دهند.

اولیاسمیع با اشاره به آمادگی و ارائه خدمات توسط اورژانس در ایام نوروز خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز سفر‌های نوروزی در آستانه نوروز سازمان اورژانس در آماده باش کامل قرار گرفت و خوشبختانه ارائه و امداد رسانی به مصدومان از کیفیت بالایی برخوردار بوده است.

وی اضافه کرد: ۸۴ درصد از مصدومین بلافاصله پس از درمان مرخص شده و برخلاف انجام درمان به موقع در میان مصدومین یک نفر فوتی داشته‌ایم.

اولیاسمیع اظهار کرد: بیشترین نوع مصدومیت مجروحین نوروزی بریدگی و خراشیدگی و سوختگی درجه یک بوده است و در این میان قطع عضو تا کنون نداشته‌ایم.

وی با اشاره به بیشترین ناحیه آسیب دیده مجروحین یادآورشد: بسیاری از مجروحین و مصدومینی که توسط اورژانس درمان شدند بیشترین ناحیه آسیب دیده را از دست، پا و سر و گردن داشته‌اند.

اولیاسمیع بیان کرد: در بین تعداد آمار مصدومین ۷۶ نفر در محل حادثه درمان شده و بیشترین آن‌ها نیز در محور‌های برون شهری صدمه دیده‌اند.

سخنگوی اورژانس در پایان گفت: ۲۵ نفر در محور‌های های روستایی، ۱۴۰ نفر در محور‌های برون شهری و ۹۵ نفر در معابر شهری نیز مصدوم شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار