هادی گل محمدی یادآور شد: تمام بازیکنان ازلحاظ روحی و روانی شرایط بسیار بدی دارند در صورتی که با تمام مشکلات ما در نیم‌فصل دوم نتایج بدی کسب نکردیم و این در شرایطی رقم خورد که به دلیل مشکلات مالی ما نتوانستیم بازیکن تأثیرگذاری جذب کنیم.
کد خبر: ۷۲۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 26 March 2019
کرار خلف وعده مدیران شهرداری همدان در پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری که مقرر بود قبل از تعطیلات عید پرداخت شود موجب اعتراض شد وتمرینات این تیم را به تعطیلی کشاند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور سال گذشته فصل پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشت و نتوانست آن‌طور که باید و شاید نتایج لازم را کسب کند و حتی به عنوان یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر مطرح می‌شد.

ضعف مشهود مدیریتی در این تیم و تعدد تصمیم‌گیری‌ها در شهرداری همدان در کنار مشکلات شدید مالی همه و همه دست‌به‌دست هم داد تا یکی از بدترین فصل‌های تیم فوتبال شهرداری همدان را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور شاهد باشیم.

مشکلات شدید مالی تیم فوتبال شهرداری همدان دست کادر فنی این تیم را نیز برای جذب بازیکنان بسته گذاشت تا شاهد ضعف در پست‌های مختلف این تیم اعم از دروازه‌بان و دفاع باشیم که تیم فوتبال شهرداری همدان بیشترین ضربه را نیز در این دو پست خورد.

سال ۹۸ هم برای تیم فوتبال شهرداری همدان با حاشیه‌های متعدد شروع شده و شنیده‌ها حکایت از این دارد که این تیم در ۱۲ روز گذشته تمرینی برگزار نکرده و تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان امروز نیز به دلیل اعتصاب بازیکنان تعطیل‌شده است.

هنوز کار برای بقا تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته دوم به پایان نرسیده و با توجه به دو دیدار سخت باقی‌مانده این تیم در لیگ دسته دوم که هر دو دیدار هم در خارج از همدان برگزار می‌شود هر احتمالی برای سقوط و بقا این تیم وجود دارد.

قطعاً در زمانی که تیم فوتبال شهرداری همدان در وضعیت بحرانی به سر می‌برد نیاز به حمایت مالی و معنوی مسئولان باشگاه دارد و شرایط بد روحی و روانی بازیکنان این تیم که قول پرداخت قرارداد‌های خود قبل نوروز ۹۸ را گرفته بودند می‌تواند کار را برای کادر فنی این تیم سخت کند.

تا قبل از دیدار برابر آوالان کامیاران مشکلات مالی تیم برطرف می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در همین زمینه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: ما به بازیکنان حق می‌دهیم بالاخره بحث قراردادی و معیشت خانواده‌های آن‌ها نیز مطرح است و امروز تعدادی از بازیکنان به این دلایل در تمرینات حاضر نشده بودند.

سعید خوشبخت افزود: مشکلات مالی در تمامی تیم‌های فوتبال ایران از تیم‌های لیگ برتری تا تمامی دسته‌های فوتبال ایران وجود دارد و امری اجتناب‌ناپذیر است و به تبع شهرداری همدان هم با این مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کند.



وی بابیان اینکه به دنبال رفع مشکلات مالی و پرداخت قرارداد‌ها هستیم، گفت: این قول را می‌دهیم تا قبل از اعزام تیم برای مسابقه با آوالان کامیاران درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم تا با روحیه مناسب روانه این دیدار شوند.

خوشبخت خاطرنشان کرد: تمامی تلاش هیئت‌مدیره باشگاه، شهردار و اعضای شورای شهر رفع دغدغه بازیکنان تیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به دیدار پایانی تیم فوتبال شهرداری بیان کرد: باغیرت و همتی که در بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان وجود دارد به‌طورقطع در دو دیدار پایانی مسابقات لیگ دسته هم نتایج لازم را کسب خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: سهمیه تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تلاش و توان بازیکنان و کادر فنی حفظ خواهد شد.

هنوز بقای تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته قطعی نشده است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان  با اشاره به مشکلات تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: بنده به تیم فوتبال شهرداری همدان تعصب داشتم که در شرایطی سخت مربیگری این تیم را قبول کردم و مدیران شهرداری نیز از ابتدا قول کمک به این تیم را دادند، ولی متأسفانه این اتفاق صورت نگرفت.

هادی گل محمدی افزود: فقط بابک صمدیان رفت و بنده آمدم و هیچ اتفاق خاصی در باشگاه نیفتاد و حمایتی صورت نگرفت و خیلی از مسائل وجود دارد که بعد از پایان مسابقات تمام این مسائل را برای رسانه‌ها شفاف‌سازی می‌کنم.

وی با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم من و همکارانم در کادر فنی یک ریال دریافتی نداشتیم و تعداد بیشتری از بازیکنان نیز همین شرایط را دارند به غیر از چند بازیکن که تنها ۱۵ درصد دریافتی داشته‌اند.

گل محمدی خاطرنشان کرد: ما انتظار داشتیم شب عید مبلغی به بازیکنان پرداخت شود که متأسفانه این اتفاق صورت نگرفت و بازیکنان دست‌خالی به تعطیلات رفتند و با توجه به اینکه ما دو بازی سخت در پیش داریم شرایط اصلاً خوبی حاکم نیست.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در صورتی که هنوز بقای تیم قطعی نشده این موضوع من را بسیار نگران کرده است.

وی با اشاره به تعطیلی تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: ۱۲ روز است که تیم ما تمرین نمی‌کند و کمتر از چهار روز دیگر به اولین بازی ما زمان باقی‌مانده است.

گل محمدی یادآور شد: تمام بازیکنان ازلحاظ روحی و روانی شرایط بسیار بدی دارند در صورتی که با تمام مشکلات ما در نیم‌فصل دوم نتایج بدی کسب نکردیم و این در شرایطی رقم خورد که به دلیل مشکلات مالی ما نتوانستیم بازیکن تأثیرگذاری جذب کنیم.

در پایان گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته بیست و چهارم روز شنبه ۱۱ فروردین‌ماه از ساعت ۱۵ میهمان تیم فوتبال آوالان کامیاران خواهد بود همچنین در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری همدان با ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی گروه الف. مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار