علی مالمیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از روز ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا پنجم فروردین‌ماه ۴۴۳ هزار و ۸۵۶ مسافر از جاذبه‌های گردشگری همدان بازدید کردند اظهار کرد: آرامگاه بوعلی سینا مانند سال‌های گذشته بیشترین بازدیدکننده را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۷۲۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 26 March 2019
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: از ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا پنجم فروردین‌ماه ۴۴۳ هزار و ۸۵۶ مسافر از جاذبه‌های گردشگری همدان دیدن کردند.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اقامت ۱۱۹ هزار و ۵۳۳ نفر در هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، مراکز اقامتی فرهنگیان، خانه مسافر‌ها و بوم‌گردی‌های استان افزود: در روز پنجم فروردین ۱۶ هزار و ۲۸۴ نفر در مراکز اقامتی حضور داشتند ضمن اینکه ۷۰ هزار و ۲۵۱ نفر از مراکز تفریحی و گردشگری استان بازدید داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با اشاره به وجود یک‌هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی و طبیعی در همدان گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری همزمان دو جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر و ستاد مدیریت بحران همدان طی روز گذشته بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده مشکل خاصی در استان همدان نداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار