مهدی محمدظاهری با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان اظهار کرد: ۸ هزار نفر از ابتدای نوروز تا پایان روز پنجم تعطیلات به زیارت امامزادگان و بقاع متبرکه تویسرکان رفتند.
کد خبر: ۷۲۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 26 March 2019
مسوول فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اوقاف و امور خیریه تویسرکان از زیارت ۸ هزار زائر از امامزادگان و بقاع متبرکه تویسرکان از اول فرودین تا پنجم این ماه خبر داد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به آماده‌سازی بقاع متبرکه شهرستان برای میزبانی از گردشگران نوروزی افزود: طرح آرامش بهاری در امامزاده زید (ع)، امامزاده ناصر (ع)، امامزاده عبدالله (ع)، امامزاده علی‌اصغر (ع)، آرامگاه حضرت حبقوق (ع)، امامزاده هارون (ع)، امامزاده اسماعیل (ع)، امامزاده ابراهیم (ع) و امامزاده باباپیرعلی برگزار می‌شود.

مسوول فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اوقاف و امور خیریه تویسرکان با اشاره به برپایی خیمه معرفت در جوار امامزاده محمد (ع) شأن‌آباد و آرامگاه حضرت حبقوق (ع) گفت: خیمه فرهنگی ـ. تبلیغی معرفت، پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری مسابقات قرآن، غرفه وقف با هدف ترویج فرهنگ وقف و کتابخوانی خاص کودک و نوجوان را در خود دارد.

وی افزود: غرفه‌های نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی، مشاوره، غرفه کودک با رنگ‌آمیزی و نقاشی از دیگر برنامه‌های خیمه معرفت محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار