سردار مهدی فرجی با اشاره به ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده از استان همدان اظهار کرد: نخستین محموله کمک‌ها چند روز پیش به این مناطق ارسال شد.
کد خبر: ۷۲۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 26 March 2019
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه در حال حاضر کار جمع‌آوری کمک‌ها به منظور ارسال به مناطق سیل‌زده در حال انجام است اما به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی ارسال محموله فعلاً انجام نشده است گفت: مردم استان استقبال خوبی در ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی داشتند.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه در حال حاضر کار جمع‌آوری کمک‌ها در حال انجام است اما به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی ارسال محموله فعلاً انجام نشده است گفت: مردم استان استقبال خوبی در ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی داشتند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه همدان به عنوان معین استان گلستان انتخاب شده است افزود: نیروهای بسیج سازندگی سپاه همدان به منظور ارزیابی وضعیت با هدف احداث منازل هموطنان سیل‌زده در استان گلستان حضور دارند.

وی با بیان اینکه نیاز فعلی ما پمپ‌های لجن‌کش و پمپ‌های آب در اینچ‌های مختلف است گفت: اداره آب و فاضلاب شهری همدان نسبت به در اختیار گذاشتن پمپ‌های لجن‌کش به صورت امانی اعلام امادگی کرده است اما از آن جا که احتمال وقوع سیل در همدان و استان‌های همجوار وجود دارد این شرکت قادر به ارائه تمام پمپ‌های خود نیست.

سردار فرجی گفت: با این اوصاف همچنان از مردم درخواست می‌کنیم در صورت داشتن پمپ‌های لجن‌کش آن را در اختیار سپاه قرار دهند تا کار کمک مردم سیل‌زده با سرعت بیشتری انجام شود.

وی در ادامه از آماده‌باش تمام نیروهای بسیجی خبر داد و با اشاره به اینکه شب گذشته با کمک مردم و بسیجیان دو کاروان راهیان نور در مرکز همدان، یک کاروان در رزن و یک کاروان در ملایر اسکان اضطراری شدند گفت: کاروان راهیان نور رزن یک‌هزار نفر، همدان 750 نفر و ملایر 500 نفر بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار