حجت‌الاسلام حسین گروسی مراسم معنوی اعتکاف را باعث تحول روحی و معنوی بین جوانان دانست و خاطرنشان کرد: در دهه سوم ماه مبارک رمضان نیز مراسم معنوی اعتکاف در تعدادی از مساجد شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۲۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 25 March 2019
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از شرکت ۲۵۰ نفر از جوانان ملایر در مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام گروسی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف ماه رجب همزمان با ایام‌البیض در شهرستان ملایر اظهار کرد: این مراسم امسال در سه نقطه شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به همزمانی مراسم معنوی اعتکاف با سال نو گفت: قرار بود مراسم اعتکاف در چند روستا و شهر دیگر شهرستان برگزار شود که تنها در سه نقطه شهرستان برگزار شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه استقبال جوانان ملایری از مراسم معنوی اعتکاف امسال خوب بود افزود: بیش از ۲۵۰ نفر از خواهران و برادران در این مراسم معنوی شرکت کردند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۱۸۱ نفر از خواهران در مسجد جامع شهر ملایر، ۶۰ نفر از برادران در مسجد حاج قاسم شهر ملایر و مابقی خواهران و برادران نیز در شهر سامن بودند.

گروسی گفت: برنامه‌های مختلفی شامل جلسات اعتقادی، فرهنگی، اخلاق، قرآن، سخنرانی با موضوعات مختلف سبک زندگی اسلامی، حضور روحانیون و اساتید در جمع معتکفان، و برنامه‌ها و دعا‌های مخصوص این مراسم و... اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم معنوی اعتکاف امسال با سال نو تقارن پیدا کرده بود تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های معنوی اعتکاف مسابقات مختلف فرهنگی، مسابقه متنوع و شاد برای برادران و... نیز در این مراسم اجرا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار