دکتر امیرحسین نقی‌پور با اشاره به اینکه پیگیر موضوع این خبر است عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در روز‌های اخیر عملیاتی که منجر به کشف ۲.۵ تن گوشت قاچاق شود نداشته‌ایم و من این خبر را تائید نمی‌کنم.
کد خبر: ۷۲۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 25 March 2019
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان خبر متتشر شده مبنی بر کشف ۲.۵ تن گوشت غیر بهداشتی را مستند ندانست و آن را تائید نکرد.

به گزارش ایسنا، نقی‌پور اظهار کرد: روز گذشته خبری مبنی بر کشف ۲.۵ تن گوشت قاچاق توسط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان همدان توسط رسانه‌ها منتشر شد.

وی ادامه داد: نظارت و کشف گوشت‌های غیربهداشتی یا قاچاق بر عهده نظام دامپزشکی است و تا زمانی که سازمان خبری مبنی بر کشف گوشت‌های غیربهداشتی و یا قاچاق منتشر نکند نباید به دیگر اخبار استناد و یا آن‌ها را منتشر کرد.

نقی‌پور با اشاره به اینکه پیگیر موضوع این خبر است عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در روز‌های اخیر عملیاتی که منجر به کشف ۲.۵ تن گوشت قاچاق شود نداشته‌ایم و من این خبر را تائید نمی‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هیچ وظیفه‌ای برای کشف و یا نظارت گوشت احشام ندارد و این تنها وظیفه دامپزشکی است.

رییس دامپزشکی شهرستان همدان در پایان اضافه کرد: برای یافتن علت و منبع این خبر که من آن را تایید نمی‌کنم همچنان پیگیر هستم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار