سرهنگ علی فکری همچنین در رابطه با وضعیت تصادفات در ایام نوروز اضافه کرد: خوشبختانه در ایام نوروز با کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی و جرحی روبرو هستیم و این نشان از عملکرد خوب عوامل راهنمایی و رانندگی و مشارکت مردم با آن‌ها است.
کد خبر: ۷۲۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 25 March 2019
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از لغزنده بودن سطح معابر درون شهری و ترافیک روان در سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ فکری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شروع سفر‌های نوروزی در برخی از نقاط از جمله معابر مناطق تفریحی، چون گنجنامه و معابر پر تردد در برخی از ساعات شاهد ترافیک سنگین و پرحجم هستیم.

وی ادامه داد: در بسیاری از دیگر معابر درون شهری نیز ترافیک عادی و روان است، اما تردد در آن‌ها به علت لغزندگی معابر و بارش‌های مقطعی نیازمند دقت و رعایت نکات ایمنی رانندگی توسط رانندگان است.

سرهنگ فکری با اشاره به وضعیت راه‌ها تصریح کرد: محور گنج‌نامه به جاده تویسرکان مسدود و تردد در این محور غیرممکن است، اما دیگر محور‌ها در وضعیت عادی قرار دارند.

وی همچنین در رابطه با وضعیت تصادفات در ایام نوروز اضافه کرد: خوشبختانه در ایام نوروز با کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی و جرحی روبرو هستیم و این نشان از عملکرد خوب عوامل راهنمایی و رانندگی و مشارکت مردم با آن‌ها است.

رئیس پلیس راهور استان همدان در پایان توصیه کرد: رانندگان برای سفر بی خطر و جلوگیری از خلق حوادث تلخ و گاه جبران ناپذیز نهایت همکاری را با پلیس راهور داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار