کد خبر: ۷۲۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱ 23 March 2019
رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با فلوکس واگن گشت ارشاد در جاده فرعی همدان - مریانج ۲ تن فوت و پنج تن دیگر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: یک دستگاه سواری پژو پارس پلاک همدان در جاده فرعی حیدره در حال تردد بود که به علت سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با یک دستگاه ون گشت ارشاد برخورد کرد.

وی اضافه کرد: پیش از برخورد، راننده پژو با استفاده از سیستم ترمز قصد جلوگیری از این تصادف را داشت و راننده فولکس واگن نیز خودرو را به سمت راست حاشیه جاده منحرف کرد تا از بروز تصادف جلوگیری کند.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: سواری پژو با شدت به سپر جلو خودروی فولکس واگن گشت ارشاد انتظامی همدان برخورد کرد و در این حادثه راننده در محل حادثه و کودک ۲ ساله وی در بیمارستان جان باخت و همسر راننده در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

وی ادامه داد: خودروی نیروی انتظامی شامل ۲ سرنشین مرد و ۲ سرنشین زن بود که سرنشینان مرد دچار شکستگی مهره و دنده و سرنشینان زن دچار مشکل زانو و خونریزی داخلی که نیاز به تخلیه زانو است، شدند.

وی بیان کرد: سرعت خودرو در این محور ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده، اما با توجه به ۱۲ متر خط ترمز و شدت حادثه، سرعت پژو پارس ۱۲۰ کیلومتر در ساعت تخمین زده شده است.

وی گفت: خودروی سواری پژو پارس به شدت خسارت دیده و خودروی فولکس واگن گشت ارشاد نیز از رده خارج شده و قابل استفاده نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار